تاریخ انتشار۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 220674

اوباما بدون اشاره به کشتار مسلمانان درسراسر جهان از مقامات اسلامی خواست علیه خشونت موضع بگیرند

رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به حمایت های کشورش از افراطیون تکفیری از اقدامات گروههای تندرو درجهان انتقاد و از بهودیان حمایت کرد.
اوباما بدون اشاره به کشتار مسلمانان درسراسر جهان از مقامات اسلامی خواست علیه خشونت موضع بگیرند
 به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) رئیس جمهور آمریکا بالاخره پس سکوت طولانی مدت درباره تشدید فشار ها به مسلمانان و کشتار آنها در سراسر جهان گفت پس از اظهارات اخیر علیه مسلمانان آمریکا تهدیدها و آزارها علیه جامعه مسلمانان افزایش یافت.

اوباما در سخنانی که در مسجدی در بالتیمور بیان می شد گفت  یهودی ستیزی در آمریکا  تاریخ ناراحت کننده و طولانی دارد و یهودیان همواره از دانشکده ها ، مشاغل و دفاتر عمومی مستثنی شدند. سران ادیان از جمله مسلمانان باید زمانی که مسیحیان در سراسر جهان مورد آزار و اذیت قرار می گیرند یا زمانی که یهودی ستیری رو به افزایش است ،حرف بزنند زیرا حقیقت این است که اکنون مسیحیانی هستند که در خاورمیانه مورد حمله قرار می گیرند و این در حالی است که آنها قرن ها در آنجا بوده اند و یهودیان که در جاهایی مانند فرانسه قرن ها زندگی کرده اند اکنون احساس اجبار برای ترک این کشورها می کنند زیرا آنها احساس می کنند تحت حمله از جمله گاهی اوقات حمله مسلمانان هستند.
 
باراک اوباما  به رغم شمار زیاد مسلمانان در آمریکا گفت: جامعه مسلمانان آمریکا جامعه نسبتا کوچکی است و در نتیجه بیشتر آمریکایی ها فرد مسلمان را نمی شناسند. به همین سبب، بسیاری درباره مسلمانان و اسلام از طریق خبرها پس از اقدام تروریستی یا ازطریق تصاویر تحریف شده رسانه های تلویزیونی یا فیلم می شنوند که همه اینها احساسات تحریف شده را ارائه می کنند.
 
اوباما گفت: ما پس از یازدهم سپتامبر و اخیرا حملات در پاریس و سن برناردینو شاهد دو رویه هستیم. افرادی هستند که اقدام تروریستی را به تمام یک دین پیوند می زنند. ما اخیرا اظهارات غیرقابل توجیه و سیاسی علیه مسلمانان آمریکا شنیده ایم که این حرف ها جایی در کشور ما ندارد. جای تعجب نیست که پس از آن، تهدیدها و آزارها علیه جامعه مسلمانان افزایش یافت.
 
وی بدون اشاره به حمایت آمریکا از گروه های تروریستی درجهان گفت: در سراسر آمریکا، زنانی که حجاب دارند، هدف قرار گرفته اند. ما شاهد زورگویی به کودکان و خرابکاری در مسجد بودیم. پریشانی در میان مسلمانان آمریکایی در سراسر کشور قابل مشاهده است. اسلام مانند بسیاری از ادیان دیگر ریشه در شفقت و رحمت و عدالت و نیکوکاری دارد.
https://taghribnews.com/vdciyuar5t1arq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی