تاریخ انتشار۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۰۸
کد مطلب : 165072

راهپیمایی نمازگزاران سنندج در محکومیت جنایات صهیونیست ها در غزه

نمازگزاران سنندجی پس از اقامه نماز جمعه این هفته و در راهپیمایی ضد صهیونیستی جنایات رژیم نامشروع اسرائیل در غزه را محکوم کردند.
راهپیمایی نمازگزاران سنندج در محکومیت جنایات صهیونیست ها در غزه
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، نمازگزاران سنندجی ظهر روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه در صفوفی به هم پیوسته و در راهپیمایی ضد صهیونیستی جنایات این رژیم نامشروع را علیه مردم بی‌ دفاع غزه محکوم کردند. 

نمازگزاران سنندجی پس از اقامه نماز جمعه این هفته و با طی کردن مسیر مسجد جامع تا میدان انقلاب این شهر و با در دست داشتن پلاکاردهای ضد صهیونیستی حمایت خود را از مردم مسلمان غزه اعلام کردند. 

میدان انقلاب سنندجی در جمعه‌ ای پس از حماسه ی روز جهانی قدس و حضور ده‌ها هزارنفری مردم متدین و ولایت‌مدار سنندج بار دیگر شاهد اجتماع مسلمانان آزادی ‌خواهی بود که ندای دفاع از مظلومان و ستمدیدگان غزه را سر می ‌دادند و آمادگی خود را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در دفاع از آرمان‌های مردم فلسطین به جهانیان اعلام کردند. 

نمازگزاران سنندجی با محکوم کردن سکوت کشورهای عربی منطقه و مجامع جهانی در قبال این جنایات ضد انسانی خواستار انسجام و اجماع همه مسلمانان برای نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف شدند. 

پایان ‌بخش این راهپیمایی ضد صهیونیستی نیز قرائت بیانیه ‌ای از سوی نمازگزاران بزرگترین شهر اهل‌ سنت نشین ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه بود که با ندای "الله‌اکبر" نمازگزاران همراه شد.
https://taghribnews.com/vdciywazrt1aqu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی