تاریخ انتشار۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 221079

آزادسازی چند منطقه در شمال و غرب سوریه

ارتش سوریه با کمک متحدانش، چند منطقه را در حومه شهرهای حلب و لاذقیه آزاد کرد.
آزادسازی چند منطقه در شمال و غرب سوریه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) با پیشروی نیروهای ارتش و مردمی سوریه در شمال و جنوب این کشور در روزهای گذشته تروریستهای تکفیری با برجاگذاشتن تلفات زیاد درحال فرار به سمت مرز ترکیه هستند.

نیروهای سوری در عملیات در شمال سوریه ، منطقه کفین در حومه شمالی شهر حلب و منطقه طعانه و ارتفاعات استراتژیک برلهین در حومه شرقی این شهر را آزاد کردند.
آنان همچنین همه مسیرهای پشتیبانی گروه های تروریستی را از ترکیه به شهر حلب دراختیار گرفته اند و مناطق اوبین و باشوره در حومه شمالی لاذقیه را نیز پاکسازی کردند.

خبر دیگر اینکه، نیروهای مسلح کرد که قبلاً منطقه العلقمیه را به کنترل خود درآورده بودند، فرودگاه نظامی منغ (منق) را نیز تحت کنترل گرفتند.

نیروهای ارتش سوریه پس از آزادسازی منطقه عتمان هم اکنون محدودۀ تحت کنترل خود را در شمال شهر درعا در جنوب این کشور گسترش می دهد و به پاکسازی و تأمین امنیت مسیر خربه غزاله – عتمان – درعا نیز می پردازد و به سوی مسیر طفس – درعا در حال پیشروی است.

گزارشها حاکیست وابستگان و حامیان تکفیری های تروریست درحال حرکت به سمت مرزهای سوریه با ترکیه هستند و دولت ترکیه نیز به رغم وعده حمایت ، هنوز به آنان اجازه ورود به خاک این کشور را نداده است.
 
https://taghribnews.com/vdciyzar3t1aru2.cbct.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی