تاریخ انتشار۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۸
کد مطلب : 271777
امام جمعه موقت سنندج:

ترور و خشونت در آيين اسلام هيچ جايگاهي ندارد/ملت ايران متحدتر از هر زماني در برابر دشمنان ايستاده اند

امام جمعه موقت سنندج حوادث تروريستي مزدوران داعش را در تهران محكوم كرد و گفت: ملت ايران متحدتر از هر زماني در برابر توطئه افكني دشمنان ايستاده اند و به هيچ دشمني اجازه نمي دهند كه امنيت و انسجام ايران را خدشه دار كند.
ترور و خشونت در آيين اسلام هيچ جايگاهي ندارد/ملت ايران متحدتر از هر زماني در برابر دشمنان ايستاده اند
به گزارش خبرنگار تقريب از سنندج، ماموستا فايق رستمي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سنندج با محكوم كردن حادثه تروريستي تهران اظهار كرد: اسلام دين اعتدال و ميانه روي است و كشتار و خونريزي در اين آيين معتدل جايگاهي ندارد.

وي افزود: حركات مزدوران داعشي در به شهادت رساندن جمعي از هموطنانمان نشان داد كه جبهه كفر و استكبار به هر وسليه اي چنگ مي زنند تا اقتدار و عظمت ملت ايران را خدشه دار كنند.

امام جمعه موقت سنندج تصريح كرد: دشمنان ايران و اسلام بدانند كه همه اقوام و مذاهب در ايران در كنار همديگر و براي عزت و تعالي كشورشان گام برمي دارند و با اين حركات ددمنشانه هيچگاه نمي توانند وحدت ايرانيان را خدشه دار كنند.

ماموستا رستمي در بخشي ديگر از خطبه هاي اين هفته با تسليت ايّام شهادت أمير المؤمنين علي(ع) به مسلمانان جهان اظهار داشت: علي بن ابي طالب(ع) اسوه عدالت خواهي و حق طلبي بود و اگر مي خواهيم مسير عزت و سربلندي كشورمان تداوم داشته باشد بايد از سيره بزرگان ديني همچون علي(ع) تأسي بگيريم.

وي خاطرنشان كرد: زندگي حضرت علي(ع) سرشار از درس هاي فراواني است كه بايد در زندگي خويش از ايشان الگو بگيريم.

امام جمعه موقت سنندج در بخشي ديگر از سخنان خود به آداب و سنن ماه مبارك رمضان و شب هاي قدر اشاره كرد و بر توجه بيش از پيش روزه داران نسبت به اين ايّام تاكيد كرد.
https://taghribnews.com/vdciyzaryt1ayy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی