تاریخ انتشار۱۸ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۸:۳۲
کد مطلب : 33481

برگزاری هم اندیشی علمای شیعه و سنی خراسان رضوی

كارشناس فرق و مذاهب اداره كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي از برگزاری هم اندیشی علمای شیعه و سنی این استان خبر داد.
برگزاری هم اندیشی علمای شیعه و سنی خراسان رضوی
خبرگزاری تقریب (تنا):

حجت الاسلام محمود غلامی جامی  اظهار داشت:  اين نشست در راستاي وحدت بين مذاهب اسلامي انجام خواهد شد. وی افزود: فراخوان مقاله نشست مشترك علما و روحانيت شيعه و سنی خراسان رضوي اعلام شده و علاقه‌مندان مي توانند تا ۳۰ دي‌ماه آثار خود را ارسال نمايند.

غلامي جامي تصریح کرد: هدف از برگزاری اين نشست، نمايش اقتدار امت اسلامي در مقابل دشمنان اسلام، تحقق وحدت عملي بين انديشمندان اسلامي در راستاي منويات امام و رهبري و از بين بردن و خنثي كردن توطئه هاي دشمنان اسلام در جهت تفرقه بين امت اسلامي است. وی افزود: يكي از تفاوت ها و ويژگي هاي پنجمين فراخوان آثار، تكيه بر موضوعاتي چون نقش بصيرت در تقويت اتحاد اسلامي و جنگ نرم و تفرقه است. 

كارشناس فرق و مذاهب اداره كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي با بيان اين مطلب كه علاقه‌مندان مي توانند علاوه بر اين دو موضوع، آثار خود را با موضوعات ديگري با عنوان « نقش قرآن كريم در ايجاد انسجام اسلامي»، «جايگاه مباني و فتاواي مقام معظم رهبري در وحدت جامعه اسلامي» و «تحليل جريان هاي فرهنگي و اجتماعي تفرقه افكن در جوامع اسلامي» به صورت اينترنتي به ايميل دبيرخانه اين نشست به نشاني kho_neshast@yahoo.com و يا www.tebyan- khorasan.ir ارسال نمایند. 

حجت الاسلام غلامي جامي به اولين دوره ارائه طرح هنري و فرهنگي در اين فراخوان نيز اشاره كرده و گفت: براي اولين بار در اين فراخوان، طرح هاي فرهنگي و هنري ارسالي در زمينه وحدت اسلامي در قالب بازي هاي رايانه اي، فيلم نامه، داستان و خاطره مورد ارزيابي و تجليل قرار خواهد گرفت. 

بنا به اعلام اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مقالات ارسالي مي بايست حداقل در ۶ صفحه و حداكثر در ۳۰ صفحه به صورت تايپي به همراه چكيده و لوح فشرده ارائه شوند.
https://taghribnews.com/vdciz5ap.t1apv2bcct.html
مرجع : خبر حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی