تاریخ انتشار۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 203312

بازداشت دو عضو حماس در کرانه باختری/درخواست برای استعفای بان کی مون

منابع فلسطینی از بازداشت دو فعال وابسته به جنبش حماس درکرانه باختری و زخمی شدن دو فلسطینی خبر دادند.
بازداشت دو عضو حماس در کرانه باختری/درخواست برای استعفای بان کی مون
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی نیمه شب گذشته دو فعال وابسته به جنبش حماس را در کرانه باختری بازداشت و به زندانهای رژیم صهیونیستی منتقل کردند.

همچنین یک جوان فلسطینی، شب گذشته در درگیری با نظامیان صهیونیستی در شهرک "کفر قدوم" نزدیک قلقیلیه در شمال کرانه باختری زخمی شد؛ این درگیری ها درپی حمله نظامیان ارتش صهیونیستی به راهپیمایی مسالمت آمیز اهالی این شهرک درحمایت از مسجد الاقصی روی داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی، یک جوان فلسطینی را نیز با شوک الکتریکی در قدس اشغالی تحت شکنجه قرار دادند که این جوان دچار سکته قلبی شد.

خبر دیگر اینکه، حماس با انتقاد از موضع بان کی مون در خصوص مساله نقض توافق آتش‌بس در رفح در جریان جنگ 51 روزه غزه، از دبیرکل سازمان ملل خواست استعفا کند.

"سامی ابوزهری" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: فیلم مستند گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس که شبکه ماهواره‌ای "الجزیره" آن را پخش کرد، نشان می‌دهد که اسرائیل مسئول نقض توافقنامه آتش‌بس در رفح و تشدید تجاوزات در جریان جنگ 51 روزه غزه است.

وی افزود: این فیلم موجب رسوایی بان کی مون، دبیر سازمان ملل شد، زیرا او ادعای دروغین اسرائیل را قبول کرده و بر شهادت 170 فلسطینی در شهر رفح سرپوش گذاشته است.

سخنگوی حماس از بان کی مون خواست تا به خاطر این جنایت از سمت خود استعفا و از فلسطینیان عذرخواهی کند.
https://taghribnews.com/vdcizparrt1aup2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی