تاریخ انتشار۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۵
کد مطلب : 253010
معاون دبیرکل حزب الله:

حفظ وحدت اسلامی برای مقابله با طرح تکفیری و صهیونیستی مهم است

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: نقش وحدت اسلامی در تنظیمِ جهت قطب نما به سوی رژیم صهیونیستی و همدستان و حامیان آن بسیار با اهمیت و حیاتی است.
حفظ وحدت اسلامی برای مقابله با طرح تکفیری و صهیونیستی مهم است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ  نعیم قاسم با تاکید بر اهمیت وحدت اسلامی برای مقابله با طرح های تکفیری و صهیونیستی گفت: گروه تروریستی تکفیری داعش در چندین محور در حال شکست و نابودی است و همزمان شاهد موفقیت ها و پیروزی های جبهه مقاومت هستیم.
 
وی اظهارداشت: در روزهای آینده مواضع درست و حکیمانه علمای شجاع و حامی محور مقاومت علیه گرایش تروریستی تکفیری که مسلمانان را از توطئه های فتنه انگیز و انحراف از اسلام اصیل و پرونده فلسطین دور ساخته است، ثابت می شود.
 
شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: حزب الله در همپیمانی ها و ائتلاف هایش ثابت قدم است و هرگونه دسیسه و اقدام برای تاثیر گذاری بر حامیان و کمک کنندگان آن تاثیری در این ائتلاف های مستحکم نخواهد گذاشت زیرا مبنای این دسیسه ها دروغ است.
 
معاون دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد:ما نسبت به گزینه های خود اطمینان و با همپیمانان در اصول و مبادی و تحقق موفقیت های داخلی و منطقه ای با ثبات و صبر تفاهم داریم و ان شاء الله نتایج آن موفقیت های مستمر است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcizparut1awu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی