تاریخ انتشار۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 276619
​فعال مذهبی پاکستان:

سازمان ملل به خدمتگزار آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است/هدف داعش تضعیف مسلمانان است

تنا - اختصاصی
فعال مذهبی پاکستانی تأکید کرد: سازمان ملل متحد خود را نماینده تمام ملت ها می داند اما در حقیقت او تنها خدمتگزار آمریکا و اسرائیل شده است که فقط حملات لندن و اتفاقات تروریستی آمریکا را می بیند و محکوم می کند.
سازمان ملل به خدمتگزار آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است/هدف داعش تضعیف مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حاجی "حنیف طیب" رهبر حزب نظام مصطفی پاکستان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تقریب گفت: مسئول وضعیت امنیتی موجود در خاورمیانه به خصوص در کشورهای حاشیه خلیج فارس خود کشورهای اسلامی هستند؛ این کشورها برای ادای حق بردگی خود فرامین آمریکا و سایر کشورهای بزرگ را دیکته و به آنها عمل می کنند.
 
وی درباره عربستان سعودی و قطر نیز گفت: پیش از این میان قطر،کویت و عربستان سعودی روابطی وجود داشت که به دلیل دخالت های خارجی از بین رفت و فواصلی که ایجاد شد به جنگ و منازعه رسید؛ این تنها توطئه اسرائیل و آمریکاست که کشورهای اسلامی را بترساند تا امت مسلمان ضعیف شود و به جهان اسلام آسیب برسد. چرا که آمریکا، اسرائیل و انگلیس بیش از هر چیز از اسلام و مسلمانان می ترسند.
 
این فعال پاکستانی در خصوص وضعیت موجود فلسطین نیز خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای اسلامی با اسرائیل روابط حسنه ای دارند، دوستی آنها با اسرائیل تا اندازه ای است که آنها فرودگاه خود را تقدیم رژیم صهیونیستی می کنند به طوری که رژیم صهیونیستی به قدری جسارت پیدا کرده که در روز جمعه نه تنها فلسطینیان را از خواندن نماز منع کرده است بلکه نظامیان صهیونیست وارد مسجد شده و به فلسطینیان غیر مسلح شلیک کردند که به شهادت دو جوان فلسطینی منجر شد. اگر حمایت کشورهای اسلامی نبود اسرائیل چگونه می توانست این چنین گستاخی کند؟! این ضعف ماست که دشمن توانمند می شود، از خطوط ما عبور می کند و مردم را به گلوله می بندد و ما علیه آن حتی اعتراض هم نمی کنیم. ما را چه شده است؟ ما فقط منافعمان را مقدم می داریم که در نتیجه آن جریانات درونی ما به هم میریزد و دچار تفرقه می شویم. اگر ما برای دیگران بخصوص برای برادران مسلمانمان اعتراض کنیم هیچ کس مجال این را پیدا نمی کند که به مسلمانی ستم کند.
 
حاجی حنیف طیب با انتقاد از نقش سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی گفت: سازمان ملل متحد خود را نماینده تمام ملت ها می داند اما در حقیقت او تنها خدمتگزار آمریکا و اسرائیل شده است که فقط حملات لندن و اتفاقات تروریستی آمریکا را می بیند و ظلمی را که به مسلمانان فلسطین و میانمار و کشمیر و سوریه و عراق و سایر کشورها می شود را نمی بیند؛ گویا بر چشمان رؤسای سازمان ملل متحد نقابی از محبت غرب بسته شده است که جز با همدردی آن، کار بهتری نمی توان کرد.
 
وی در ادامه افزود: سازمان همکاری اسلامی فقط در حرف، نماینده سازمان های مسلمانان است؛ هر ساله در این سازمان رهبران کشورهای مختلف جمع می شوند اما هیچ اقدام عملی به چشم نمی خورد. سازمان همکاری اسلامی برای مسئله فلسطین و کشمیر هیچ جایگاهی قائل نشده است، پس چنین تشکیلاتی که نقش و وجود آن محدود به کاغذهاست چه سودی دارد؟!
 
رهبر حزب نظام مصطفی پاکستان در خصوص از بین رفتن داعش به عنوان تروریست جهانی گفت: آزادی موصل موفقیت بزرگ نیروهای عراقی است ولی به عقیده من، باید برای از بین بردن داعش اقداماتی شود که داعش دوباره آنجا احیا نشود. آمریکا و هم پیمانان آن از داعش حمایت می کردند و با کمک مالی سلاح جدید فراهم کردند که در نتیجه آن، این گروه تروریستی را در پاکستان، عراق، سوریه و افغانستان و تمام کشورهای اسلامی گسترش دادند. داعش که خود را حکومت اسلامی می نامد، چرا هیچ گاه به آمریکا و اسرائیل حمله نکرده است؟ اینها چه جماعت اسلام گرایی هستند که فقط متهم به قتل و غارت مسلمانان هستند. این بدان دلیل است که این گروه را همین آمریکا و اسرائیل تشکیل داده اند که هدفشان تضعیف مسلمانان است.
 
حاجی حنیف طیب افزود: در خصوص قرار دادن حزب الله در زمره تروریست ها از سوی کنگره آمریکا گفت: آمریکا کیست که بخواهد کسی را در زمره تروریست ها یا صلح گرایان قرار دهد؟ هر فرد و گروه و سازمانی که بر خلاف آمریکا و منافع آن اعتراض کند، آن را تروریست می نامند. آمریکا تحت عنوان "نظم نوین جهانی" یک کشور را تروریست می خواند و برای دفاع از کشوری دیگر بودجه مشخص می کند. مانند سوریه که آمریکا در ابتدا برای اعزام تروریست ها به این کشور بودجه گذاشت بعد برای تروریست هایی که خود فرستاده بود اسلحه فراهم کرد یعنی در ابتدا نزاع ایجاد کن و بعد اسلحه بفروش؛ این سیاست آمریکا است. ضعیف کردن مسلمانان نیز اصلی ترین هدف آمریکاست.
 
وی در خصوص جنگ تحمیلی در عراق گفت: آمریکا و متحدانش به سوریه حمله کردند و آن را ویران و نابود کردند. قبل از آن برای عراق هم همین نقشه را چیده بودند. زمانی که از تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس در خصوص دلایل حمله به عراق سوال شد او در مورد توجیه حمله به عراق هیچ سندی را نتوانست ارائه دهد و به همین ترتیب وزیر امور خارجه سابق آمریکا نیز اعتراف کرد که بزرگترین دروغی که در زندگی گفتم در مورد وجود سلاح شیمیایی در عراق بود تا از آن برای توجیه حمله به عراق استفاده کنم.
 
حاجی حنیف طیب در پایان گفت: اگر با وجود این حقایق هم مسلمانان بیدار نشوند، آمریکا و متحدانش با چنین دروغ هایی به مسلمانان حمله می کنند؛ پس برای در امان ماندن از توطئه های دشمن، ما باید به عنوان یک مسلمان بیدار شویم.
https://taghribnews.com/vdcizqar3t1ayq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی