تاریخ انتشار۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 242210
رئیس شورای سیاسی حزب الله:

لبنان با تمسک به معادله ملت، ارتش و مقاومت در مقابل هرگونه تجاوزی می ایستد

رئیس شورای سیاسی حزب الله با بیان اینکه « پیروزی بزرگ و مهم مقاومت در جنگ 33 روزه ، ملت لبنان را سربلند کرده است»، خاطرنشان کرد: لبنان با تمسک به معادله ملت، ارتش و مقاومت در مقابل هرگونه تجاوزی می ایستد.
لبنان با تمسک به معادله ملت، ارتش و مقاومت در مقابل هرگونه تجاوزی می ایستد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "السید ابراهیم امین السید" در دیدار با هیاتی از شخصیت های ملی و حزبی لبنان گفت: جنگ کنونی در سوریه بسیارخطرناک تر از جنگی است که دشمن صهیونیستی در تابستان سال 2006علیه لبنان شروع کرد زیرا طرف هائی که در جنگ 33 روزه بی طرف بودند امروز در وسط جنگ برای ساقط کردن سوریه و مقاومت قرار دارند.

وی درعین حال خاطرنشان کرد: بحمدالله توانسته ایم اهداف پیچیده جنگ بسیار سخت بین المللی و منطقه ای علیه سوریه را ناکام بسازیم و اکنون همه جهان خطر گروه های تروریستی تکفیری را فهمیده اند حتی آنهائی که این گروه ها را ایجاد و از آنها حمایت همه جانبه کرده اند.

رئیس شورای سیاسی حزب الله تصریح کرد: بشار الاسد رئیس جمهوری سوریه با پایداری ، شجاعت و باورش به پیروزی این فرصت را برای سوریه فراهم کرده است تا بتواند از کمک همپیمانان و دوستان برخوردار شود.
امین السید تاکید کرد: تلاش های بدون وقفه دولت سوریه و همه دستگاه های آن نقشی سرنوشت ساز در حفاظت از وحدت و حمایت از ملت این کشور داشته است.

وی گفت:با پایداری ومقاومت سوریه شاهد ایجاد تعادل و موازنه قوا در منطقه، کاهش حمله های رسانه ای و فروپاشی امیدهای سیاسی به تغییر نظام سوریه هستیم.

رئیس شورای سیاسی حزب الله افزود:با حضور روسیه در میدان و همکاری و هماهنگی بین روسیه و جمهوری اسلامی ایران که پرواز هواپیماهای راهبردی روس از پایگاه هوائی همدان برای بمباران گروه های تروریستی مسلح در سوریه از نشانه های آن است، به ایجاد تعادل جدید قوا در منطقه ، از هم گسستن ائتلاف بین المللی و وارد شدن شوک به غرب منجر شده است.

امین السید تاکید کرد: شکست طرح آمریکائی صهیونیستی در سوریه ، رویای برخی طرف ها برای تغییر موازنه قوا در لبنان را هم نقش برآب و آنها را مجبور کرده است از مواضع خود عقب نشینی کنند و امتیازهائی بدهند.

وی با بیان اینکه « پیروزی بزرگ و مهم مقاومت در جنگ 33 روزه ، ملت لبنان را سربلند کرده است»، خاطرنشان کرد: لبنان با تمسک به معادله ملت، ارتش و مقاومت در مقابل هرگونه تجاوزی می ایستد.

امین السید در بخش دیگری ازسخنان خود تصریح کرد:حمایت حزب الله از نامزدی ژنرال « میشل عون» در انتخابات ریاست جمهوری لبنان مبتنی بر روابط و منافع ویژه نیست بلکه این یک رویکرد ملی و با منافع راهبردی لبنان و منطقه در رویاروئی با توطئه ها مرتبط است.

رئیس شورای سیاسی حزب الله گفت: ژنرال عون در سال های گذشته ثابت کرده دارای یک رویکرد راهبردی است که ضمانتی برای همه لبنانی ها و حفظ و حمایت از لبنان می باشد.
https://taghribnews.com/vdcizrarut1a5r2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی