تاریخ انتشار۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 288715

حمله ارتش اسرائیل به کرانه باختری و بازداشت 15 فلسطینی/جبهه خلق برای آزادی فلسطین:بازداشت های سیاسی به آشتی ملی لطمه می زند

نظامیان صهیونیست امروز یکشنبه به بخش های مختلف کرانه باختری حمله کردند.
حمله ارتش اسرائیل به کرانه باختری و بازداشت 15 فلسطینی/جبهه خلق برای آزادی فلسطین:بازداشت های سیاسی به آشتی ملی لطمه می زند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس با حمله به شهرهای الخلیل، بیت لحم، جنین و قلقیلیا به منازل فلسطینیان یورش برده و آنها را تفتیش کرده و اسباب و اثاثیه آنها را بر هم زدند.

در جریان این حملات، درگیری هایی میان اشغالگران صهیونیست و فلسطینیان صورت گرفت؛ نظامیان اسرائیلی در جریان این حملات 15 فلسطینی را اسیر کردند. 

خبر دیگر اینکه، جبهه خلق برای آزادی فلسطین از تشکیلات خودگردان فلسطین و سرویس های امنیتی آن خواست تا به بازداشت فعالان سیاسی و نیروهای مقاومت در کرانه باختری پایان بخشد.

این جبهه با صدور بیانیه ای تصریح کرد که اقدام سرویس های امنیتی تشکیلات رام الله در تداوم بازداشت سیاسی، به تمامی تلاش های آشتی ملی لطمه می زند و میزان جدیت این تشکیلات در زمینه برقراری آشتی ملی را زیر سؤال می برد.

در این بیانیه آمده است: به رغم درخواست مکرر گروه های ملی و نهادهای حقوقی از تشکیلات رام الله مبنی بر متوقف کردن بازداشت های سیاسی، ولی سرویس های امنیتی این تشکیلات همچنان به این بازداشت ها ادامه می دهند.

این جبهه از سرویس های امنیتی تشکیلات رام الله خواست تا دست از سیاست سرکوب فرزندان ملت فلسطین و نیروهای مقاومت در کرانه باختری بردارند.
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcizvarwt1avy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی