تاریخ انتشار۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 167412

شیخ ماهر عبدالرزاق پیروزی مقاومت فلسطین را تبریک گفت

رئیس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان گفت: پیروزی غزه بعد از 50 روز مقاومت، امتداد پیروزی مقاومت لبنان در جولای 2006 است.
شیخ ماهر عبدالرزاق پیروزی مقاومت فلسطین را تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ ماهر عبد الرزاق" رئیس جنبش "الاصلاح و الوحده" لبنان با تبریک پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی، گفت: مقاومت با محاصره هوایی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن مواضع راهبردی آن و درهم شکستن هیبت ارتش این رژیم اشغالگر کاری کرد که دیگر ارتش های عربی از انجام آن ناتوان بودند.

وی افزود: ما به کسانی که نسبت به پیروزی مقاومت شک داشتند اعلام می کنیم برای ما همین پیروزی کافی است که رژیم صهیونیستی نتوانست به هیچ یک از اهدافش دست یابد و مقاومت فلسطین با قدرت تمام از جنگ خارج شده و رژیم صهیونیستی در برابر خواسته های مقاومت تسلیم شد.

عبد الرزاق تصریح کرد: این پیروزی را به تمامی کسانی که در به وجود آمدن آن نقش داشتند از جمله جمهوری اسلامی ایران و مقاومت لبنان و تمامی نیروهای مقاومت که در حماسه غزه جنگیدند و هرکسی که قدمی در این مسیر برداشته است تبریک می گوییم.

وی خاطرنشان ساخت: غزه زمانی پیروز شد که تفنگهای فلسطین متحد شد، زمانی که سلاح آنان یکی شد، زمانی پیروز شد که ایمان آوردند پیروزی از جانب خداست؛ غزه پیروز شد و ما باید به پیروزی نزدیک و آزادی کلیه سرزمینهای فلسطین بشارت دهیم.

عبدالرزاق در ادامه افزود: پیروزی غزه بعد از ۵۰ روز مقاومت، امتداد پیروزی مقاومت لبنان در جولای ۲۰۰۶ است، در آن تاریخ مقاومت لبنان معادله جدیدی نوشت و شروط خود را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و امروز تاریخ تکرار شد و مقاومت فلسطین شروط خود را بر این رژیم اشغالگر تحمیل کرد.
https://taghribnews.com/vdcizyazrt1aq52.cbct.html
مرجع : النشرة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی