تاریخ انتشار۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۳
کد مطلب : 261516

خطبه وداع ابوبکر بغدادی و اعتراف به شکست

«ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش در سخنانی به عنوان خطبه وداع، به شکست دولت ادعایی خود اعتراف کرد و از عناصر این گروه خواست به مناطق کوهستانی پناه ببرند.
خطبه وداع ابوبکر بغدادی و اعتراف به شکست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، یک منبع آگاه در استان نینوا در شمال عراق گزارش داد: سرکرده گروه تروریستی داعش در سخنانی در جمع داعشی ها اعتراف کرد که این گروه در درگیری های اخیر شکست خورده و از عناصر خود خواسته است به مناطق کوهستانی فرار کنند.
 
این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: البغدادی با اشاره به اینکه این خطبه اش، خطبه وداع است، خواستار پنهان شدن نیروهایش و فرار به مناطق کوهستانی در سوریه و عراق شد.
 
وی همچنین از عناصرش خواست در صورت محاصره شدن توسط نیروهای عراقی، خود را منفجر کنند.
 
این منبع گزارش داد: سرکردگان این گروه تروریستی موسوم به "شورای مجاهدین" از تلعفر و نینوا به طرف اراضی سوریه گریخته اند و سرکردگان نزدیک به البغدادی در مرز سوریه و عراق تردد می کنند.
 
عملیات آزادسازی بخش غربی موصل با مشارکت حدود 100 هزار نیروی عراقی با دستور حیدر العبادی، نخست وزیر عراق از اوایل هفته گذشته آغاز شد. عملیات آزاد سازی موصل 26 مهرماه به دستور حیدر العبادی نخست وزیر عراق در چندین جبهه آغاز شد.
https://taghribnews.com/vdcizzarqt1aqw2.cbct.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی