تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 272425

بیانیه اتحادیه جهانی تقریب نهاد ایثارگران به مناسبت روز جهانی قدس

اتحادیه جهانی تقریب نهاد ایثارگران با انتشار بیانیه ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.
بیانیه اتحادیه جهانی تقریب نهاد ایثارگران به مناسبت روز جهانی قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب، متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
 
روز قدس، روز اسلام است. امام خمینی(ره)
 
فلسطین یک سرزمین اسلامی است که رنج یک قرن اشغال توسط کفار را بر شانه می کشد و فریاد "یا للمسلمین" ملت فلسطین به رساترین وجه بلند است و لبیک گویان این فریاد چشم در راهند. روز قدس، لبیکی بلند به این نصرت طلبی ملت فلسطین است. روز قدس، یادآور تکلیفی ملل مسلمان نسبت به فلسطین است که فرمود: " وَ لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرينَ عَلَي الْمُؤْمِنينَ سَبيلاً ". روز قدس، روز استجابت دستور خداست و رسول که فرمان داد: " يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَجِيبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمْ ".
... ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و همه شهدای راه آزادی فلسطین و دعوت از همه اقشار جامعه برای هرچه باشکوه تر برگزاری مراسم روز جهانی قدس، اعلام می دارد :
-ضرورت وحدت امت اسلامی برای آزاد سازی فلسطین و قدس شریف؛ با توجه به متغیرات جدید منطقه ای و بین المللی، بیش از گذشته است. زیرا علاوه بر اینکه فلسطین هنوز در اشغال صهیونیست ها قرار دارد؛ بسیاری از نظام های عربی از سوی صهیونیست ها تسخیر شده اند به گونه ای که از نگاه آنها اسرائیل دیگر دشمن محسوب نمی شود بلکه در جهت خدمت به اسرائیل، کشورها و جریان های مقاومت اسلامی را که دشمن اسرائیل هستند را به عنوان دشمن معرفی می کنند. اقدامی خطرناک که موجب تعریف و نهادینه کردن واگرایی در جهان اسلام خواهد شد.
-درعصر کنونی برای عقب نگه داشتن جهان اسلام از فرآیندهای توسعه، از طریق ناامنی، جنگ، ویرانی و غارت ثروت های عظیم خدادادی آن  توسط دشمنان اسلام مانند قرارداد 500میلیاردی اخیر دولت وهابی عربستان، که در سفر رئیس جمهور آمریکا به ریاض منعقد شد در دستور قدرت های مسلط بر جهان است. و این نشان می دهد که توسعه سیاسی و استقلال از هرگونه وابستگی و مقاومت مقدمه تحول و وحدت در جهان اسلام است.
-دخالت رژیم صهیونیستی در فرآیند نامنی منطقه و حمایت از تروریست های تکفیری و مسخرشدن رژیم های عربی از سوی صهیونیست ها تاکیدی بر حقانیت نگاه حضرت امام خمینی(ره) به اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی است که باید از بین برود. با توجه به اینکه این غده درحال سرایت در کشورهای منطقه است، اراده امت اسلام در تقابل با این رژیم توطئه گر باید انسجام بیشتری پیدا کند.
ایثارگران جهان، هم صدا با همه مسلمانان در سرتاسر جهان ضمن تجدید میثاق با آرمان فلسطین، در راه پیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و آزادی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را از یوغ صهیونیسم جهانی فریاد می کند.
 
اتحادیه جهانی تقریب نهاد ایثارگران
 
https://taghribnews.com/vdcj88e8iuqeaxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی