>> راهپیمایی روز قدس با شعار روز جهانی قدس رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 272326
رمضان شریف:

راهپیمایی روز قدس با شعار روز جهانی قدس رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: وقوع انقلاب اسلامی اولین راهبرد رژیم صهیونیستی که فراموش شدن مساله فلسطین بود را متوقف کرد.
راهپیمایی روز قدس با شعار روز جهانی قدس رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رمضان شریف رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز سه‌شنبه در آستانه فرا رسیدن روز قدس در یک نشست مطبوعاتی با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی بر روند مقاومت ملت فلسطین اظهار کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی (ره) باعث شد که آرمان فلسطین فراموش نشود.
 
وی با تاکید بر این‌که آینده به نفع فلسطین است ادامه داد: رژیم صهیونیستی در میدان جنگ و افکار عمومی شکست خورده است.
 
شریف تصریح کرد: صهیونیست‌ها امروز در برآورد نظامی از توان جریان مقاومت از جمله در فلسطین و لبنان عاجز هستند. در ارتباط با این موضوع اشراف اطلاعاتی ندارند و این موجب خرسندی است.
 
شریف در ادامه سخنان خود اعلام کرد: دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی سخنران اصلی راهپیمایی قدس امسال در تهران هستند.
 
وی با بیان این‌که راهپیمایی قدس در ۹۰۰ شهر کشور برگزار می‌شود افزود: راهپیمایی روز قدس در تهران در مسیرهای ده گانه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه آغاز می‌شود.
 
شریف با بیان این‌که مبدا راهپیمایی روز قدس در شهرهایی که راهپیمایی برگزار می‌شود مساجد اصلی این شهرها است و مقصد آن مصلی‌های برگزاری نماز جمعه در آن شهرها افزود: ساعت شروع مراسم راهپیمایی روز قدس در مراکز استان‌ها و شهرها متناسب با شرایط اقلیمی آن‌ها و ساعتی است که مسوولان محلی مشخص می‌کنند.
 
رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت که در این روز ۵۰ سخنران در سطح ملی در راهپیمایی روز قدس خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس امسال با شعار "روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی" برگزار می‌شود.
 
رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه صحبت‌های خود در نشست مطبوعاتی‌اش اظهار کرد: مراسم روز قدس در بیش از 85 کشور جهان برگزار می‌شود و بیش از چهار هزار عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی آن را پوشش می‌دهند.
 
https://taghribnews.com/vdcj88e8muqeatz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی