تاریخ انتشار۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 182920
بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه های انگلیس

فیلم تک تیرانداز آمریکایی ترویج خشونت علیه مسلمانان است

تنا-لندن
دیلی تلگراف:رهبر ایران درجمع نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس با اشاره به حمله نئو نازی ها به مسلمانان در آلمان گفته است ،مسلمانان در غرب هیچ امنیتی ندارند و می توانید ببینید که در حال حاضر چه تبلیغات وسیعی علیه مسلمانان در اروپا وآمریکا صورت می گیرد.
فیلم تک تیرانداز آمریکایی ترویج خشونت علیه مسلمانان است

به گزارش خبرنگار تقریب(تنا) از لندن پس از انتشار سخنان رهبر انقلاب در رسانه های داخلی در خصوص سیاست های غرب در ترویج اسلام هراسی ، برخی رسانه های انگلیس این اظهارات را بازتاب دادند.
ازجمله روزنامه دیلی تلگراف چاپ لندن درصفحه مربوط به حوادث خاورمیانه خود با تیتر درشت نوشت: رهبر عالی ایران می گوید فیلم تک تیرانداز آمریکایی ترویج خشونت علیه مسلمانان است.
دیلی تلگراف  می افزاید این اظهارات آیت الله خامنه ای که در روزنامه ایران چاپ شده در میان انتقاد های تازه ایشان از کشور های غربی مطرح شده است.

این روزنامه می افزاید : آیت الله خامنه ای گفته است این فیلم هالیوودی مسیحیان وغیر مسلمانان جوانتر را تشویق می کند تا جایی که می توانند مسلمانان را مورد آزار واذیت قرار دهند.
دیلی تلگراف همچنین نوشت: رهبر ایران که این سخنان را در جمع نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس بیان داشته ، با اشاره به حمله نئو نازی ها به مسلمانان در آلمان گفته است ،مسلمانان در غرب هیچ امنیتی ندارند ومی توانید ببینید که در حال حاضر چه تبلیغات وسیعی علیه مسلمانان در اروپا وآمریکا صورت می گیرد.

بی بی سی هم در وب سایت خبری خود این خبر را بازتاب داد و نوشت:آیت الله خامنه ای رهبر ایران از فیلم تک تیرانداز آمریکایی تازه ترین ساخته کلینت استیوود انتقادکرد و آن را مشوق اذیت وآزار مسلمانان دانست.
بی بی سی همچنین از انتقاد یک گروه فعال حقوق اعراب در آمریکا از فیلم تک تیرانداز آمریکایی خبر داده و می نویسد یک روز پیش از سخنان آیت الله خامنه ای این گروه با انتشار نامه ای هشدار داده بودند که نمایش این فیلم می تواند موجب افزایش موج اسلام هراسی وخشونت علیه مسلمانان در آمریکا گردد.

همچنین به گزارش خبرنگار تقریب از لندن بسیاری از گروه ها واشخاص صلح طلب با انتقاد شدید از نمایش این فیلم آن را موجب ترویج خشونت علیه مسلمانان می دانند.
خانم لیندزی جرمن از مسئولان تشکیلات بزرگ "ائتلاف جنگ را متوقف کنید" هفته گذشته در نشست بزرگ صلح طلبان علیه اسلام هراسی در لندن؛ ساخت ونمایش این فیلم را به شدت محکوم کرده بود.
فیلم تک تیرانداز، سرگذشت یک سرباز آمریکایی در جنگ عراق را به نمایش می گذارد که به تنهایی بیش از 160 نفر را در این جنگ کشته است . این فیلم تاکنون بیش از 300 میلیون دلار در آمریکا فروش داشته است.
https://taghribnews.com/vdcj88evyuqeohz.fsfu.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی