تاریخ انتشار۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 257026

سه جوان بحرینی توسط آل خلیفه اعدام شدند

خبرهای رسیده از منابع محلی بحرین حاکی از آن است که حکم ظالمانه اعدام سه جوان بی گناه بحرینی صبح امروز توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه اجرا شده است.
سه جوان بحرینی توسط آل خلیفه اعدام شدند
خبرهای رسیده از منابع محلی بحرین حاکی از آن است که با وجود اعتراضات گسترده مردم،علما و جریان ها، حکم ظالمانه اعدام سه جوان بی گناه بحرینی صبح امروز توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه اجرا شده است.
این جوانان متهم به دست داشتن در انفجار الدیه و کشته شدن سه نفر از مزدوران وابسته به آل خلیفه از جمله یک افسر اماراتی هستند.
دادگاه بحرین در حالی حکم اعدام این سه جوان بی گناه را تایید کرد که هیچ مدرکی علیه آنها در دست نداشت .

 این در حالی است که مادر «علی السنکیس» یکی از جوانان محکوم به اعدام  پس از ملاقات با فرزندش در زندان جو گفت: پسرم می‌گوید اصلا در خصوص قتل «شحی» پلیس إماراتی الاصل بحرین بازجویی نشده است.
مادر «عباس السمیع» معلم بحرینی محکوم به اعدام هم پس از بازگشت از ملاقات او در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی در زندان «جو» با بیان شرایط خوفناک ملاقات و اینکه فرزندش هیچ اطلاع قبلی از ملاقات نداشته و تحت محافظت تعداد زیادی از افسران پلیس به اتاق ملاقات آورده شده است قسمتی از وصیت نامه او را بیان کرد.
در این وصیت آمده که «حال که رژیم آل خلیفه با شتابی زیاد پا در راهی خطیر گذاشته است، اگر ملت خواهان پیروزی، کرامت، آزادی و دستیابی به مطالباتش است راهی ندارد جز ایستادن در مقابل نظام ستمگر، بیان و پافشاری بر حرف حق... و فدا کردن هر آنچه دارد، از مال و فرزندان».
طی دیشب و صبح امروز یکشنبه هزاران بحرینی در مناطق مختلف از جمله جزیره ستره و منطقه محاصره شده الدراز در محکومیت احکام اعدام صادره شده علیه این سه جوان تظاهرات کردند.
 
روز شنبه نیز علمای بحرین در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن احکام اعدام صادره علیه سه زندانی سیاسی از مردم بحرین خواسته بودند تا برای نجات جان این سه جوان بی‌گناه تظاهرات خشم در سراسر کشور برگزار کنند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcj8ae8muqeiyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی