تاریخ انتشار۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 257828

مساله فلسطین همواره باید به عنوان مساله اصلی امت اسلام باقی بماند/ خطر اندیشه تکفیری با اتمام جنگ پایان نمی یابد

رئیس هیات اداری تجمع علمای مسلمان لبنان تاکید کرد: خطر اندیشه تکفیری با اتمام جنگ پایان نمی یابد و باید با فکر و موعظه و حکمت آن را نابود کرد.
مساله فلسطین همواره باید به عنوان مساله اصلی امت اسلام باقی بماند/ خطر اندیشه تکفیری با اتمام جنگ پایان نمی یابد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ حسان عبدالله رئیس هیات اداری تجمع علمای مسلمان لبنان با اشاره به اهمیت فلسطین برای جهان اسلام، گفت: همه باید بدانند که مساله فلسطین همواره باید به عنوان مساله اصلی امت اسلام باقی بماند به ویژه با توجه به اقدامات اخیر دشمن صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و تلاش آنها برای تخریب خانه ها که با سکوت مرگبار عربی نیز همراه شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به بحران سوریه، بیان داشت: لازمه حل و فصل مشکل سوریه این است که تمام طرف های درگیر بر سر میز مذاکره بنشینند و سوریه جدید را با مذاکره و گفتگو و آن گونه که مردم می خواهند بسازند.
 
وی در مورد گروه های تروریستی سوریه نیز گفت این گروه ها باید به طور کامل نابود شوند و پس از آن باید گروه ها و هیئت های دینی نقش ویژه ای در اصلاح برنامه و متون درسی سوریه بر اساس اسلام صحیح ایفا کنند تا دانش آموزان سوریه بر اساس اسلام معتدل و اخلاق دینی رشد یابند و اندیشه تکفیری دیگر مجالی برای بازگشت و ظهور در سوریه نداشته باشد، زیرا خطر اندیشه تکفیری با اتمام جنگ پایان نمی یابد و باید با فکر و موعظه و حکمت آن را نابود کرد.
 
وی در بخش دیگر از سخنان خود به تحولات بحرین اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم بحرین چیزی جز آزادی و استقلال و مشارکت سیاسی و تعیین سرنوشت خود را نمی خواهند.
 
https://taghribnews.com/vdcj8ae8ouqeioz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی