تاریخ انتشار۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 249025

امریکا امنیت جهانی را به خطر انداخته است

تنا
یکجانبه گرایی آمریکا و تمایل این کشور برای تحمیل راه حل های مورد نظر خود به کشورهای دیگر موجب بروز کانون های بحران در جهان شده و امنیت بین المللی را به خطر انداخته است.
امریکا امنیت جهانی را به خطر انداخته است
میخاییل بوگدانف، معاون وزیر امور خارجه و نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه روز چهارشنبه در کنفرانس باشگاه مباحثه والدای در سوچی روسیه گفت: تلاش واشنگتن و برخی کشورهای غربی همپیمان برای تحمیل راهکارهای آمریکایی به جامعه جهانی بیجا و غیرقابل قبول است.به گزارش ایرنا،وی ادامه داد: پیامدهای این رفتار آمریکا در کشورهایی همچون عراق، لیبی و یمن بخوبی مشهود است.
وی افزود: روسیه هیچگاه رفتار یکجانبه گرایانه در حل مسائل بین المللی و بحران های منطقه ای را که مهندسان ژئوپلیتیکی آمریکا با آن در کشورهای دیگر برای براندازی حکومت ها و رهبران کشورها مداخله می کنند، نمی پذیرد.
معاون وزیر امورخارجه روسیه هشدار داد: خودکامگی آمریکا در عرصه جهانی منجر به ایجاد کانون های بحران و بی ثباتی در نقاط مختلف شده است.
سیزدهمین کنفرانس باشگاه مباحثه والدای از روز سه شنبه در منطقه «کراسنایا پالیانا» در حومه شهر سوچی آغاز شده و در آن 137 مقام دولتی، شخصیت سیاسی و کارشناسان برجسته از 35 کشور از جمله مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران شرکت دارند
باشگاه سیاسی بین المللی «والدای» سال 2004 به منظور ایجاد میدانی برای مباحثه همانند داووس سوییس و در رقابت با این کنفرانس بین المللی غربی تاسیس شده است.
این باشگاه سیاسی با حذب همکاری از 62 کشور جهان نشست های خود را سالانه و منظم برگزار می کند و به عنوان گردهمایی بین المللی ارائه کننده دیدگاههای مستقل سیاسی یا همگرا با روسیه است.
https://taghribnews.com/vdcj8he8iuqexyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی