تاریخ انتشار۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 169123
شیخ عبدالأمیر قبلان تأکید کرد:

تلاش علما برای حفظ همبستگی و وحدت بین مردم

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان بر ضرورت وحدت بین لبنانی ها و از بین رفتن شکافها و اختلافات و حمایت همه جانبه از ارتش لبنان تأکید کرد.
تلاش علما برای حفظ همبستگی و  وحدت بین مردم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ عبدالأمیر قبلان" نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با "شیخ احمد قطان" رئیس جمعیت "قولنا و العمل" و "شیخ ماهر عبدالرزاق" رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" دیدار کرد و در مورد تحولات لبنان و منطقه بحث و گفتگو کردند.

شیخ قبلان در این دیدار بر ضرورت وحدت بین لبنانی ها و از بین رفتن شکافها و اختلافات و حمایت همه جانبه از ارتش لبنان تأکید کرد.

وی در ادامه افزود: جامعه روحانیت باید با فتنه های موجود و کسانی که قصد تخریب و ایجاد آشوب در کشور را دارند مقابله کند و به گفتمان توحیدی جامع و معتدل و به دور از افراط گرایی روی آورد و هم و غم آن حفظ کشور و مردم میهن و تقویت همبستگی و وحدت بین آنان باشد.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان در پایان خاطرنشان ساخت: خطر افراط گرایی از منطقه ما فراتر رفته است و رژیم صهیونیستی قصد تخریب کل منطقه را دارد، بنابراین همه باید با فراخوانهایی که به تفرقه دعوت می کنند مقابله کنیم و همه لبنانی ها باید برای حمایت لبنان و حفظ آن با هم همبستگی داشته باشند تا میهن ما به عنوانی میهن همزیستی مشترک پایدار بماند.
https://taghribnews.com/vdcj8hevtuqemvz.fsfu.html
مرجع : پانوراما الشرق الاوسط
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی