تاریخ انتشار۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 200325

انتقاد وزیر اطلاع رسانی سوریه از عملکرد ائتلاف ضد داعش

وزیر اطلاع رسانی سوریه با انتقاد از عملکرد ائتلاف ضد داعش، تاكيد كرد: وجود هماهنگی و همکاری منطقه‌ای و بین‌المللی برای رویارویی با تروریسم نیازمند این است که در وهله اول برخی کشورها مواضع و سیاست‌های خود را تغییر دهند.
انتقاد وزیر اطلاع رسانی سوریه از عملکرد ائتلاف ضد داعش
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه با بيان اين كه ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در مبارزه با تروریسم به شیوه "گزینشی" عمل می‌کند، خاطرنشان كرد: اظهارات زیادی درباره همکاری گسترده منطقه‌ای و بین المللی در مبارزه با تروریسم وجود دارد که این مساله در وهله اول تغییر در سیاست‌ برخی کشورها را می‌طلبد همچنان که باید تصمیمات سرنوشت سازی از جانب  برخی کشورها که احساس می‌کنند در معرض خطر تروریسم هستند اتخاذ شود.
 
وی‌افزود: مهره اصلی در مبارزه با تروریسم ارتش و هر عامل یا عنصر دیگری است که به ارتش برای رویارویی با تروریسم کمک می‌کند و هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین آن شود.
 
وزير اطلاع رسانی سوريه در ادامه گفت: هنوز ثابت نشده که این ائتلاف براساس نامی که برایش انتخاب شده عمل می‌کند؛ چرا که عملکرد این ائتلاف گزینشی است و گروهی دیگر از تروریست‌ها را هدف قرار می‌دهد و مناطق دیگری را جز منطقه درگیر هدف می‌گیرد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcj8ye8iuqeytz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی