تاریخ انتشار۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 259475
معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی:

​اعلام آمادگی اهل سنت برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن/ اهل سنت نشان داده اند پشتیبان نظام و جمهوریت نظام هستند

تنا - اذربایجان غربی
معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: علمای اهل تسنن و پیروان این مذهب در آذربایجان غربی همانند سالیان گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا جوابی کوبنده به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد.
​اعلام آمادگی اهل سنت برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن/ اهل سنت نشان داده اند پشتیبان نظام و جمهوریت نظام هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه حجت الاسلام حسن اسماعیلی در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: ملت ایران اعم از شیعه و سنی همانگونه که در سال 57 با بیعت و پیروی از رهبری امام خمینی(ره) نظام ظلم و جور را برانداختند؛ امروز نیز با ایستادگی در مقابل همه توطئه ها از این نظام مقدس و آرمان های امام و شهدا دفاع کرده و تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.
وی از همه مردم از همه اقشار و مذاهب چه شیعه و چه سنی خواست تا در این برهه حساس از زمان برای دفاع از نظام و همه دستاوردهای آن که با خون شهیدان به دست آمده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند.
اسماعیلی با بیان اینکه اهل سنت دوشادوش سایر هموطنان در تمام مقاطع حساس انقلاب حضور داشتند، نقش علمای اهل سنت و تشیع در پیروزی انقلاب اسلامی را پررنگ توصیف کرد و گفت: امنیت موجود را مدیون از خودگذشتگی و ایثار علما و روحانیون می دانیم چرا که براساس وظیفه ملی و مذهبی خود در صحنه حاضر بودند و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند.
اسماعیلی با اشاره به اینکه اهل سنت نشان دادند که پشتیبان نظام و جمهوریت نظام هستند، یادآور شد: بسیاری از اهل سنت در راه دفاع از انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند که امروز شهدای اهل سنت افتخار انقلاب اسلامی به شمار می آیند.
وی وحدت اهل تشیع و تسنن را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: با مرور تاریخ انقلاب و دست نوشته های امام راحل می بینیم که ایشان یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی هشت سال جنگ تحمیلی را وحدت در بین اقشار مختلف جامعه عنوان کردند، موضوعی که در آیات قرآنی نیز به آن تاکید شده است.
معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: جنگ دشمن با ما بر سر دین و اعتقادات است لذا یکی از ضروریات جامعه اسلامی در شرایط حاضر اتحاد و همبستگی مسلمانان است.
اسماعیلی برگزاری برنامه های فرهنگی و ویژه گرامیداشت دهه فجر با محوریت ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام مساجد استان، دیدار با خانواده های شهدای روحانی اهل سنت، رونمایی از دو فیلم مستند از روحانیون انقلابی اهل سنت و برگزاری همایش یاوران انقلاب با موضوعیت نقش علمای اهل سنت در پیروزی انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی عنوان کرد.
https://taghribnews.com/vdcjahe8iuqeixz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی