تاریخ انتشار۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 206176

شهادت ۱۲ عضو یک خانواده یمنی/ حمله گسترده ارتش یمن به خاک عربستان

در ادامه حملات عربستان به یمن، جنگنده‌های سعودی خانواده‌ای ۱۲ نفره در استان صعده را به شهادت رساندند. در حمله ارتش یمن به عربستان نیز شش نظامی عربستانی به هلاکت رسیدند.
شهادت ۱۲ عضو یک خانواده یمنی/ حمله گسترده ارتش یمن به خاک عربستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از سایت خبری "۲۱ سپتامبر"، جنگنده‌های آل سعود یک خانواده ۱۲ نفره از قبیله آل اعرج در منطقه کتاف استان صعده یمن را به شهادت رساندند.
 
بنا به این گزارش، هواپیماهای عربستان دراین جنایت ۱۲ عضو این خانواده از جمله ۶ زن و ۵ کودک را به شهادت رسیدند.
 
از سوی دیگر، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به دور جدید حملات عربستان علیه غیرنظامیان در صعده و صنعا، حمله گسترده‌ای را به خاک عربستان آغاز کردند که بر اثر آن دست‌کم ۶ نظامی ازجمله یک افسر سعودی در منطقه جیزان و منطقه ظهران عسیر به هلاکت رسیدند.
 
یک منبع نظامی یمنی در این خصوص تصریح کرد: یک افسر سعودی و دو نظامی ارتش این کشور در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ناحیه الربوعه در منطقه ظهران عسیر و 3 نظامی سعودی نیز در حمله به موضع نظامی جلاح در ناحیه الخوبه واقع در منطقه جیزان کشته شدند.
 
شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: نیروهای ارتش یمن چهار دستگاه خودرو را در موضع نظامی الحثیره در منطقه جیزان در خاک عربستان منهدم کردند و پیشروی آنها ادامه دارد.
 
https://taghribnews.com/vdcjame8muqeyvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی