تاریخ انتشار۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 256171

مشارکت ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی/تحویل پیکر دو شهید انتفاضه قدس به خانواده هایشان

ده ها هزار فلسطینی به رغم تدابیر امنیتی شدید دشمن صهیونیستی در قدس اشغالی، در نماز جمعه این هفته مسجد الاقصی حاضر شدند.
مشارکت ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی/تحویل پیکر دو شهید انتفاضه قدس به خانواده هایشان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رژیم صهیونیستی این هفته نیز تدابیر امنیتی شدیدی را در سرتاسر قدس به اجرا گذاشته و به فلسطینیان ساکن نوار غزه نیز اجازه سفر به قدس به منظور شرکت در نماز جمعه را نداد، اما با این حال ده ها هزار نفر از شهرهای قدس، کرانه باختری و فلسطین اشغالی 1948 در این مسجد مبارک حاضر شده و نماز جمعه را اقامه کردند.
 
خطیب مسجد الاقصی در خطبه های نماز جمعه خواستار حضور گسترده و یکپارچه فلسطینیان در این مسجد مبارک، حمایت از مقدسات فلسطین، لغو محاصره غزه و آزادی اسرای فلسطینی از زندان های صهیونیستی شد.
 
خبر دیگر اینکه، رژیم صهیونیستی شب گذشته، پیکر پاک دو شهید فلسطینی، شهید حاتم شلودی 26 ساله و محمد رجبی 16 ساله را پس از مدت ها توقیف به خانواده هایشان تحویل داد؛ پیکر این دو شهید فلسطینی تا انجام مراسم خاکسپاری به بیمارستان محلی شهر الخلیل انتقال داده شد.

شهید رجبی در 16 سپتامبر سال گذشته به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در منطقه تل الرمیده در مرکز الخلیل به شهادت رسید؛ صهیونیست ها مدعی شده بودند که او قصد حمله به آن ها با سلاح سرد را داشته است؛همچنین شهید شلودی نیز به همین خاطر در 17 همان ماه به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست شهید شد.
 
تا این لحظه رژیم صهیونیستی پیکر 7 شهید فلسطینی را همچنان توقیف کرده و از تحویل آن ها به خانواده هایشان خودداری می کنند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcjame8vuqeivz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی