تاریخ انتشار۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۹
کد مطلب : 232997

رژیم صهیونیستی خاستگاه اصلی فاشیسم و تبعیض نژادی

نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب در نشست وزرای امور خارجه کشورهای عربی اسرائیل را خاستگاه اصلی «فاشیسم و تبعیض نژادی رادیکال» عنوان کرد.
رژیم صهیونیستی خاستگاه اصلی فاشیسم و تبعیض نژادی
وزرای امور خارجه کشورهای عربی به منظور بررسی و صدور بیانیه‌ای درباره از سرگیری مذاکرات میان اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطینی گردهم آمده‌اند. العربی در این نشست گفت: اسرائیل «به واقع امروز به آخرین خاستگاه فاشیسم، استعمارگری و تبعیض نژادی رادیکال در جهان تبدیل شده است.»به گزارش پرس تی وی، پیشتر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی پیشنهاد اسرائیل به منظور برگزاری مذاکرات مستقیم به جای مذاکرات چند جانبه صلح فرانسه را رد کرده بود.
عباس همچنین روز شنبه از اسرائیل به خاطر به بن بست کشاندن مذاکرات صلح انتقاد کرد و گفت: «ما بارها به سختی در جهت اجرای پیمان‌های امضا شده با دولت اسرائیل  و احترام به آنها تلاش کردیم، اما آنها( از احترام به تعهدات خود) سر باز زدند.»
مذاکرات صلح فرانسه قرار است از تاریخ 3 ژوئن (14 خرداد) با حضور وزرای امور خارجه چند کشور و با حضور جان کری وزیر خارجه امریکا برگزار شود؛ در این مذاکرات نمایندگان اسرائیل و فلسطین حضور نخواهند داشت.
https://taghribnews.com/vdcjh8e8auqethz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی