تاریخ انتشار۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 257396

ادامه پیشرویهای ارتش عراق در موصل/حفر خندق در اطراف نجف به دست الحشد الشعبی

ستاد فرماندهی عملیات "نینوا ما می آییم" اعلام کرد که نیروهای نظامی دو محله الجزائر و الدرکزلیه در موصل را آزاد کردند و پس از وارد کردن تلفات سنگین جانی و نظامی به تروریست ها، پرچم عراق را بر فراز ساختمان هایش به اهتزاز درآوردند.
ادامه پیشرویهای ارتش عراق در موصل/حفر خندق در اطراف نجف به دست الحشد الشعبی
به گزارش  خبرگزاری تقریب(تنا)، این ستاد در بیانیه ای افزود: نیروهای ستاد عملیات ویژه در سازمان مبارزه با تروریسم علاوه بر دو محله یاد شده، سه منطقه السویس و سنحاریب و تدیم التماس با رود الخوصر در شرق موصل را نیز آزاد کردند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای این سازمان به مأموریت خود در جهت آزادسازی همه محله ها و مناطق محور جنوبی ادامه خواهند داد.

نیروهای نظامی عراق همچنین محله الزراعه را آزاد کردند و بر مسجد جامع بزرگ موجود در مرکز موصل مسلط شدند و پرچم عراق را بر فراز ساختمان هایش به اهتزاز درآوردند.

خبر دیگر اینکه، تشکیلات نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به "الحشد الشعبی" حفر خندق در اطراف استان نجف اشرف را به منظور در امان ماندن آن در برابر نفوذ تروریست ها آغاز کرد.

الحشد الشعبی با صدور بیانیه ای ضمن اعلام این مطلب، افزود: این خندق با نظارت "شیخ کریم خاقانی" یکی از مسؤولان الحشد الشعبی در سطح بالا و مساحت گسترده حفر خواهد شد.

در این بیانیه همچنین آمده است: عملیات حفاری توسط تشکیلات لشکر رزمی امام علی (ع) با هماهنگی اداره مهندسی نظامی الحشد الشعبی شکل می گیرد.
https://taghribnews.com/vdcjhae8muqeitz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی