تاریخ انتشار۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 239594

پیشروی ارتش سوریه در شمال حلب

ارتش و نیروهای مقاومت سوریه در ادامه درگیری ها در جبهه شمال حلب، موفق شدند که بر مجتمع کاستیلو مسلط شوند و این جاده را برای عبور تروریست ها قطع کنند.
پیشروی ارتش سوریه در شمال حلب
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ارتش و نیروهای مقاومت سوریه روز گذشته، پس از درگیری های سنگین با تروریست ها در شمال حلب و کشته شدن ده ها نفر از آنها توانستند بر مجتمع کاستیلو مسلط شوند.

با تسلط ارتش سوریه بر این منطقه راه ارتباطی تروریست ها در شرق حلب از طریق جاده کاستیلو با حومه های آن قطع شده است و تروریست ها محاصره شده اند.

جاده راهبردی "الکاستیلو" واقع در حومه شمالی حلب، تنها شریان اصلی ارتباط تروریست ها با مرزهای ترکیه در شمال حلب به حساب می آید که با قطع آن، حلقه محاصره تروریست ها در حلب به سمت کامل شدن پیش خواهد رفت.

قطع این جاده به ارتش سوریه این امکان را می دهد تا آن را یک نقطه برای آغاز محور عملیاتی جدید قرار دهد و به سوی اردوگاه حندرات از سمت غربی آن، عملیات جدیدی را آغاز کند.

بنابراین تسلط ارتش سوریه بر این جاده به معنی بستن ورودی شمالی حلب از دو سمت مزارع الملاح و اللیرمون است.

ارتش و نیروهای مقاومت سوریه در محور اللیرمون نیز با تروریست ها به شدت درگیر هستند و توانسته اند میدان اللیرمون واقع در شمال غرب را به کنترل خود درآورند و وارد ورودی شهر حلب از شمال شوند.

در درگیری های شمال حلب طی چند روز گذشته ده گروه تروریستی از جمله گروه های نور الدین زنکی، احرار الشام، فیلق الشام، جیش العزه، الفرقه الساحلیه، جیش النصر و جیش التحریر، حضور دارند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjhhe8xuqetiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی