تاریخ انتشار۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب : 185891
نواف موسوی:

رژیم صهیونیستی، دشمن واقعی لبنان و مسلمانان است/ مسلمانان باید اختلافات خود را از طریق گفتگو حل کنند

نماینده جنبش حزب الله لبنان در پارلمان لبنان با بیان اینکه گروههای سیاسی در لبنان، باید خطر دشمن صهیونیستی و تکفیری را درک کنند، اظهار داشت: برای مقابله با طرح های دشمن صهیونیستی و تکفیری، احزاب و گروههای سیاسی در کشور باید راه گفتگو را در پیش گیرند.
رژیم صهیونیستی، دشمن واقعی لبنان و مسلمانان است/ مسلمانان باید اختلافات خود را از طریق گفتگو حل کنند
 به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، "نواف موسوی" عضو گروه " وفای به مقاومت" در در پارلمان لبنان در مراسمی در بیروت گفت: با وجود کارشکنی های پیوسته برخی افراد ما همچنان بر گفتگو تاکید می کنیم.
 
وی از اظهارات و اعلام مواضع برخی احزاب وگروههای سیاسی در کشور انتقاد کرد و گفت: این گروهها دشمنی اسرائیل با اعراب و لبنان، و خطری را که گروههای تکفیری برای لبنان و اعراب دارند درک نمی کنند.
 
موسوی افزود: رژیم صهیونیستی، دشمن واقعی لبنان ،اعراب و مسلمانان است که سرزمین های عربی را به اشغال خود در آورده است، دشمن صهیونیستی امنیت کشورهای عربی را به چالش گرفته است و تخم نفاق بین آنها می پراکند.
 
وی گفت: نادیده انگاشتن دشمن صهیونیستی ، مثل این است که ما حضور یک دولت یهودی در منطقه را بپذیریم، کسی که این امر بپذیرد ،در واقع به منزله موافقت با تجزیه منطقه بر اساس گرایش های مذهبی است.
 
نماینده جنبش حزب الله لبنان در پارلمان این کشور گفت: ما امروز شاهد یک اعتراف بین المللی و منطقه ای هستیم که بر اساس آن ائتلاف های سیاسی نوینی در سطح منطقه در حال شکل گیری است. در این ائتلاف سیاسی نوین، دشمن صهیونیستی، دوست و کشوری مانند ایران که دوست و برادر ماست دشمن تلقی می شود، هدف این ائتلاف ها زدن تیشه به ریشه امت عربی ، ضعیف کردن و سرانجام نابود کردن آن است .
 
وی افزود: در نتیجه و با توجه به این واقعیات ما از همه احزاب و گروههای سیاسی می خواهیم وحدت خود را حفظ کنند و مسلمانان نیز باید در مواجهه با این خطرات و توطئه ها وحدت و یکپارچگی خود را تقویت کنند.
 
موسوی افزود: اگر کشورهای اسلامی و مسلمانان اختلافاتی با هم دارند باید این اختلافات را از طریق گفتگو و رایزنی حل کنند.
https://taghribnews.com/vdcjhievvuqeooz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی