تاریخ انتشار۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : 268493

واکنش روحانی اهل سنت لبنان به جنایت های آل خلیفه

شیخ صهیب حبلی گفت: محاکمه شیخ عیسی قاسم، نشان دهنده ناتوانی حاکمان بحرین در خاموش ساختن صدای حق طلبی مردم است.
واکنش روحانی اهل سنت لبنان به جنایت های آل خلیفه
به گزارش  خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ صهیب حبلی" روحانی اهل سنت لبنان اظهار داشت: اطلاعاتی که از بحرین به گوش می رسد، نشان دهنده حجم وسیع جنایت ها و موارد نقض حقوق بشر است که در اتاق ها و سلول های شکنجه توسط مزدوران آل خلیفه صورت می گیرد و دلیلی قطعی بر مظلومیت ملت بحرین است.

وی افزود: حملات نظام بحرین علیه انقلابیون مسالمت آمیز و سلب تابعیت آنها و محاصره برخی شهرها که همچنان نیز ادامه دارد، باعث شده کمیته مبارزه با شکنجه در سازمان ملل متحد از مسؤولان بحرین بخواهد، فعالان حقوق بشر را از زندان آزاد کند.

شیخ حبلی تأکید کرد: محاکمه شهروندان عادی در دادگاه های نظامی نیز اقدامی بر خلاف قوانین بین الملل و آزادی های شهروندی است و علاوه بر آن محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم نیز یکی از رسوایی های روزگار ما است که نظام بحرین قصد دارد، مرتکب آن شود و البته نشان دهنده ناتوانی آنها در خاموش ساختن صدای حق طلبی و اصلاح طلبی مردم است و از این رو است که این نظام به ایجاد فتنه میان مردم روی آورده است.

وی در ادامه از اقدام رژیم بحرین در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی و میزبانی اخیر آنها از گروه رسمی صهیونیستی انتقاد و تأکید کرد:خاک بحرین فقط باید در جهت منافع و آرمان های مردم بحرین مورد استفاده واقع شود و یکی از آرمان های اصیل مردم بحرین دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مقدسات فلسطین در برابر صهیونیست ها است.
 
https://taghribnews.com/vdcjhoe8tuqemxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی