تاریخ انتشار۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۶
کد مطلب : 193199

هشدار خطيب جمعه كربلا درباره خطر داعش براي جهان اسلام

خطيب جمعه كربلا با هشدار نسبت به خطرات گروه تكفيری تروريستی داعش براي جهان اسلام، تاكيدكرد: آینده منطقه در پرتو حمایت‎های بین‎المللی از داعش خطرناک است.
هشدار خطيب جمعه كربلا درباره خطر داعش براي جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، حجت الاسلام والمسلمين شیخ عبدالمهدی کربلایی اوضاع کنونی منطقه را بسیار خطرناک خواند و تصریح کرد: حوادث منطقه، پیشروی داعش دربرخی مناطق عراق و کشورهای همجوار و حمایت های مالی و لجستیک برخی کشورهای منطقه و جهان از این گروه، نشانه های خطرناکی برای کشور و ملت های منطقه در بردارد و نزاع خونین مذهبی و نژادی و قتل و تخریب طولانی مدت را پیش بینی می کند تاکشورهای منطقه به کشورهای کوچک تقسیم شوند.
 
امام جمعه کربلا برلزوم ایستادگی همگانی به ویژه گروه های دینی و سیاسی و اجتماعی در برابر داعش تأکیدکرد و ادامه داد: داعش وبای قاتل ملتهای منطقه، ویران کننده دولتها و وسیله ای برای تحقق نقشه های خبیثانه برخی جریان ها به شمار می آید و مبارزه با آن تنها با محکومیت امکان پذیر نیست.
 
وی در بخش ديگری‌ از سخنان خود نسبت به سوء استفاده سیاسی و رسانه ای از جشن های نیمه شعبان هشدارداد و گفت: این مراسم امسال به دلیل اوضاع و چالش های کشور متفاوت شده است چرا که رزمندگان درحال جنگ با داعش هستند و جمع کثیری از شهروندان شهید و مجروح شده، آمار ایتام افزایش یافته و شهروندان زیادی از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.
 
وی افزود: جشن و سرور باید با اوضاع بحرانی کنونی مطابقت داشته باشد و همه تلاش خود را در راه حمایت از مجاهدان و توجه به آوارگان متمرکز سازیم. از همگان می خواهیم در این جشن ها با نیروهای امنیتی و خدماتی همکاری داشته باشند و از اسراف و سوء استفاده سیاسی و حزبی و رسانه ای و شخصی به شدت خود داری کنیم.
 
https://taghribnews.com/vdcjhtevhuqehvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی