تاریخ انتشار۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 222358
رییس جمهوری در همایش «کارگران، آینده اقتصاد ایران»:

ما نیازی به نصیحت هیچ غیرایرانی نداریم/ ملت ایران اجازه نخواهد داد تا کلام رهبری، روی زمین بماند

رییس جمهوری همگان را به تلاش برای رونق اقتصادی و وحدت و انسجام بیشتر در کشور فراخواند و تاکیدکرد: انتخابات کشور به مردم تعلق دارد، ما نیازی به نصیحت هیچ غیرایرانی نداریم، چرا که مردم ما آگاه و بیدارند و مصالح خود را به خوبی تشخیص می‌دهند.
ما نیازی به نصیحت هیچ غیرایرانی نداریم/ ملت ایران اجازه نخواهد داد تا کلام رهبری، روی زمین بماند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) رئیس جمهور امروز درهمایش «کارگران، آینده اقتصاد ایران» که با حضور کارگران نمونه و نمایندگان تشکل های کارگری برگزار شد، گفت: تلاش دولت این بود که دروازه صادرات کالاهای ایرانی نیز به روی جهانیان گشوده و امکانات مورد نیاز و مواد اولیه هم بدون پیچ و خم‌های نابجای تحریم وارد کشور شود.
 
آقای روحانی با تأکید بر اینکه همه باید در مسیر اشتغال جوانان تلاش کنند، گفت: باید به گونه‌ای کار کنیم تا کارگران نه تنها نسبت به امنیت شغلی خود، بلکه نسبت به اشتغال فرزندان خود نیز مطمئن باشند.
 
دکتر روحانی راه ایجاد رونق اقتصادی در کشور و افزایش تولید را در کار، فعالیت، سرمایه‌گذاری و انتقال تکنولوژی دانست و افزود: باید فرصتی را ایجاد کنیم تا در آن همه سرمایه‌های داخلی و خارجی در کشور مشغول بکار گرفته شوند.
 

وی با بیان اینکه دولت همه توان و تلاش خود را برای رفاه کارگران شاغل و بازنشسته بکار خواهد گرفت، بر عدم تضییع حقوق کارگران زن در شرایط مساوی کار با مردان تأکید کرد و افزود: امروز در کشور شرایطی داریم که می‌توانیم با کار و تلاش و جذب سرمایه و تکنولوژی، رشد و شکوفایی و رونق اقتصادی و پیشرفت را در کشور شاهد باشیم.
 
دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با دعوت از ملت ایران برای حضوری پرشور، پای صندوق آرا در هفتم اسفند، گفت: باید کسانی را انتخاب کنیم که دغدغه آنان، رونق اقتصادی و اشتغال جوانان باشد و به فکر رشد صادرات غیرنفتی و رشد اقتصادی کشور باشند و قدرت مبارزه با رکود را داشته و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، دلبسته انقلاب و دلباخته ملت باشند و از توطئه‌های دشمن آگاهی داشته باشند.
 
رییس‌ جمهوری با تأکید بر اینکه ملت ایران اجازه نخواهد داد تا کلام رهبری، روی زمین بماند و در کنار دولت و سایر مسئولین در سال همدلی، همزبانی، همفکری و همکاری دولت و ملت با هم‌رأیی کنار صندوق آراء خواهند رفت، خاطر نشان کرد: هر چه فاصله‌ها کمتر و اتحاد و انسجام بین قوا بیشتر باشد، شرایط بهتری برای پیشرفت کشور رقم خواهد خورد.
 
روحانی با بیان اینکه باید قدر وحدت، همدلی، انسجام و امنیت در کشور را بدانیم و آگاه باشیم که اگر در این فرصت همه تلاش خود را بکارگیریم، کشور در مسیر پیشرفت و تعالی قرار خواهد گرفت، ادامه داد: هر چه تا امروز در کشور به دست آمده به واسطه مشارکت، حمایت و حضور مردم در صحنه‌های مختلف بوده است.
 
رییس‌ جمهوری با اشاره به اینکه مردم به فرموده رهبر معظم انقلاب، صاحب کشور هستند، افزود: دولت و مجلس با رأی ملت انتخاب شدند و انتخابات کشور به مردم تعلق دارد، ما نیازی به نصیحت هیچ غیرایرانی نداریم، چرا که مردم ما آگاه و بیدارند و مصالح خود را به خوبی تشخیص می‌دهند و مطمئناً اصلح‌ترین افراد را از بین کاندیداها انتخاب خواهند کرد.
 
دکتر روحانی با تأکید بر اینکه هفتم اسفند باید روز نشاط ملت ایران باشد، اظهار امیدواری کرد، وزارت کشور و شورای نگهبان زمان لازم را برای حضور همه واجدین شرایط در پای صندوق‌های رأی در نظر بگیرند.
 
رییس‌ جمهوری تصریح کرد: امروز همه چشم‌ها و از جمله چشمان قدرت‌های جهانی و کشورهای منطقه به هفتم اسفند و صندوق آرا در ایران دوخته شده است.
 
دکتر روحانی با بیان اینکه امید ما به وحدت و انسجام ملی و همدلی مردم است، خاطر نشان کرد: مشارکت گسترده و پرشور مردم، راه را برای رونق اقتصادی، جذب سرمایه و فعالیت جوانان فراهم می‌کند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcji8e8ouqe8tz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی