تاریخ انتشار۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۷
کد مطلب : 257855

رونمايي رساله توضیح‌المسائل مقام معظم رهبری در گرجستان

ترجمه آذري رساله توضیح‌المسائل مقام معظم رهبری (مدظله‌العالي) با حضور و سخنراني کامران‌فرد، رايزن فرهنگي كشورمان در گرجستان، رونمايي شد.
رونمايي رساله توضیح‌المسائل مقام معظم رهبری در گرجستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در آيين رونمايي از رساله توضیح‌المسائل مقام معظم رهبری (مدظله‌العالي) به زبان آذري، رامین ایگیداف، شیخ‌الاسلام مسلمانان گرجستان در سخنانی، گفت: امروزه آگاهی از احکام شرعی و رعایت آن بیش از هر چیز در جامعه شیعیان گرجستان مورد توجه قرار گرفته است.
 
در ادامه، کامران‌فرد، رایزن فرهنگی کشورمان ضمن تبریک به جامعه شیعیان گرجستان برای دسترسی به این اثر مهم که برای نخستین‌بار با ترجمه آذری در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است، گفت: جایگاه مراجع و علمای دینی در زندگی اجتماعی شیعیان بسیار حائز اهمیت است.
 
وي ادامه داد: عموم شیعیان با رعایت این دستورات و احکام شرعی می‌توانند از زندگی سعادتمندی در دنیا و آخرت برخوردار باشند.
 
رايزن فرهنگي كشورمان در ادامه، اظهار كرد: آنچه بیش از هر چیز باید مورد توجه قرار گیرد، آگاهی از مفاهیم اساسی دین اسلام است که براساس نظرات فقها و مراجع تقلید می‌تواند در اختیار جامعه قرار گیرد.
 
وي در خصوص لزوم آموزش و آشنایی فرد مسلمان از وظایف دینی، استخراج احکام شرعی از منابع فقهی توسط مراجع تقلید را اقدامی ارزشمند دانست.
 
بنابر اعلام اين خبر، رساله توضیح‌المسائل مقام معظم رهبری با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران، مؤسسه الحکمه، مؤسسه ایمان و اداره مسلمانان گرجستان در قالب 470 صفحه به زبان آذری ترجمه و چاپ شده است.
 
https://taghribnews.com/vdcjiae8iuqeioz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی