>> حزب الله پیروزی فلسطینی‌ها را تبریک گفت | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۰
کد مطلب : 167350
با صدور بیانیه ای:

حزب الله پیروزی فلسطینی‌ها را تبریک گفت

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ، پیروزی ملت و مقاومت فلسطین در جنگ ۵۱ روزه نوار غزه را تبریک گفت و تاکید کرد که پیروزی مقاومت غزه مقدمه پیروزی های بزرگتر و بیشتر است.
حزب الله پیروزی فلسطینی‌ها را تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حزب الله در این بیانیه که شامگاه سه شنبه وساعاتی بعدازاعلام آتش بس دایم و اجبار دشمن صهیونیستی به پذیرش آن منتشرشد، این پیروزی بزرگ را به ملت شجاع فلسطین، گروه های مقاومت، خانواده های شهدا و اسیران تبریک می گوید. این پیروزی با تحمیل شروط مقاومت برای اعلام آتش بس بر دشمن و وادار کردن آن به پذیرش خواسته های رهبران ملت فلسطین تحقق یافت. این پیروزی در نتیجه عملکرد، اراده، ایستادگی و پایداری مقاومت به دست آمد و بهای شکیبایی ملت فلسطین در روزهای سخت تجاوزرگری رژیم صهیونیستی است.

در ادامه بیانیه حزب الله آمده است: حزب الله آنچه را که روی داد پیروزی بزرگی برای ملت فلسطین در چارچوب تحقق خواسته‌های اساسی آن به فضل مقاومت می‌داند؛ و بر اهمیت این دستاورد و نقش آن در مسیر رویارویی با رژیم صهیونیستی تاکید می‌کند، زیرا این پیروزی مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگ به شمار می‌رود.

حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: حزب الله از تلاش‌های کشورها و طرف‌های مختلف برای تامین شروط این پیروزی از جمله گشوده شدن گذرگاه‌های نوار غزه قدردانی می‌کند.
https://taghribnews.com/vdcjiaevyuqemtz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی