تاریخ انتشار۲۰ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 30935

وحدت مسلمانان تنها راه مبارزه با توطئه‌های صهیونیسم

فرماندار قم در دیدار رئیس مجلس جیبوتی گفت: وحدت مسلمانان تنها راه مبارزه با توطئه‌های صهیونیسم جهانی است.
وحدت مسلمانان تنها راه مبارزه با توطئه‌های صهیونیسم
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، "عبدالسعید حقیقی مقدم" در دیدار رئیس مجلس ملی جیبوتی در سخنانی اظهار داشت: ایجاد وحدت میان  مسلمانان و گسترش روابط با کشورهای اسلامی، از سیاست‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام بشمار می‌رود.

وی دوری از تفرقه و اتحاد و همدلی میان مسلمانان را تنها راه مبارزه با مستکبران و ایستادگی در برابر زورگویی‌های آنان دانست و گفت: امروز مسلمانان در سرتاسر جهان اسلام دریافته‌اند که سردمداران کشورهای غربی به شدت از وحدت مسلمانان و گسترش اسلام هراس داشته و به دنبال ریشه‌کنی اسلام ناب محمدی(ص) هستند و باید هوشیارتر از همیشه در برابر دسیسه‌های آنان ایستادگی کنند.

وی در ادامه افزود: ملت ایران به ویژه جوانان غیور ایران اسلامی در کنار برادران دینی خود در دیگر کشورهای اسلامی، محکم و استوار در برابر زیاده‌خواهی‌ها و تجاوزات مستکبران جهانی ایستاده‌اند و این مهم برخاسته از باورهای دینی است.

حقیقی مقدم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر خلاف تبلیغات دشمنان، کشوری آزاد و دموکراتیک است تصریح کرد: همه باید برای ایجاد وحدت تلاش کرده و اسیر بازی‌ها و توطئه‌های غربی‌ها نشویم. فرماندار قم در پایان بر گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با کشور مسلمان جیبوتی تأکید کرد.

پشت صحنه اختلاف‌افکنی میان مسلمانان، صهیونیسم جهانی قرار دارد

"ادريس آرنائوعلي" رييس مجلس ملي جيبوتي نيز در اين ديدار با تشريح آخرين وضعيت اقتصادي و سیاسی كشورش خاطرنشان کرد: توسعه همكاري‌هاي دوستانه با ايران براي جيبوتي از اهميت فراواني برخوردار است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر مقدس قم، بر وحدت روزافزون مسلمانان تأکید کرد و گفت: بی‌تردید در پشت صحنه اختلاف‌افکنی میان مسلمانان، صهیونیسم جهانی و اسرائیل جنایتکار است و همه باید برای ایجاد وحدت که امری بسیار ضروری است، تلاش کنیم.

https://taghribnews.com/vdcjihet.uqeytzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی