تاریخ انتشار۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 266152

مداخله غرب در سوریه در حمایت از تروریست‌ها

"بشار اسد" رئیس‌جمهور سوریه غرب را به دخالت در امور دمشق در حمایت از تروریست‌ها،هم‌زمان با پیشرفت نیروهای ارتش این کشور متهم کرده است.
مداخله غرب در سوریه در حمایت از تروریست‌ها
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، رئیس‌جمهور سوریه از حمله موشکی اخیر واشنگتن به مقر هوایی ارتش این کشور در اوایل ماه جاری به‌ عنوان نمونه‌ای در تائید گفته‌های خود نام‌برد.

"بشار اسد" این اظهارات را شنبه در سخنانی در نشست کمیته مرکزی حزب حاکم بعث سوسیالیست عربی در دمشق  بیان کرد.

رئیس جمهور سوریه یادآور شد که حملۀ موشکی آمریکا به پایگاه الشعیرات در استان حمص در غرب سوریه،  پس از شکست تروریست‌ها در حمص و پیشروی ارتش در شمال و غرب کشور اجرا شد.

اسد افزود: هر زمان که نیروهای ارتش سوریه به پیشرفت‌های چشمگیری نائل می‌آیند، کشورهای غربی و آمریکا در حمایت از تروریست‌ها مداخله می‌کنند.

وی ادامه داد: تروریسم وهابی الهام گرفته از سعودی و کشورهایی که با سوریه خصومت دارند، تمامی ابزارهای خود را در این جنگ به کار گرفته‌اند.

بشار اسد همچنین خاطرنشان کرد که  درگیری میان سوریه و تروریست‌ها موضوع جدیدی نیست و تاریخ آن به دهۀ 60 قرن بیستم برمی‌گردد.
وی تصریح کرد: مبارزه سوریه علیه تروریسم مادامی‌که تروریست‌ها در این کشور عربی هستند، ادامه خواهد داشت؛اسد افزود: سوریه به مقابله با سناریوی غرب که به دنبال تضعیف اتحاد و حاکمیت سوریه هست، ادامه خواهد داد.

رئیس‌جمهور سوریه همچنین خاطرنشان کرد:کشورش با مشارکت در مذاکرات صلح در ژنو سوئیس و آستانه، برای پایان دادن به خونریزی در این کشور عربی از طریق روندی سیاسی تلاش خواهد کرد.
 
https://taghribnews.com/vdcjime88uqemvz.fsfu.html
مرجع : پرس تی وی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی