تاریخ انتشار۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۳
کد مطلب : 203359
ابوترابی فرد در دیدار رئیس کمیسیون بهداشت کنگره اسپانیا؛

اسلام دین مهرورزی است/ آمادگی توسعه روابط مجلس شورای اسلامی با کنگره اسپانیا

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس ایران آمادگی توسعه روابط با کنگره اسپانیا را دارد، گفت: اسلام دین مهرورزی، اخلاق و نوع دوستی است و گروه‌های تروریستی که در منطقه به نام اسلام در حال فعالیت هستند، هیچ ارتباطی با این دین مبین ندارند.
اسلام دین مهرورزی است/ آمادگی توسعه روابط مجلس شورای اسلامی با کنگره اسپانیا

به گزارش خبرگزاری تقریب، ماریو مینگو رئیس کمیسیون بهداشت و خدمات اجتماعی مجلس اسپانیا در ديدار با حجت الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی  گفت: هدف از سفرش به تهران علاوه بر بسط و توسعه روابط پارلمانی، آشنایی با آخرین پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش پزشکی، سلامت و خدمات درمانی و اجتماعی است.

ماریو مینگو با ابراز خرسندی از سفر خود و هیات همراه به جمهوری اسلامی ایران گفت: کنگره اسپانیا از ارتقای سطح مناسبات خود با مجلس شورای اسلامی در همه سطوح استقبال می‌کند.
 
 نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار روند همکاری‌های پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اسپانیا را رو به رشد توصیف کرد و گفت: تبادل هیات‌های پارلمانی میان دو کشور در سال‌های اخیر نشان از اهتمام بالای دو کشور به ارتقای سطح مناسبات فیمابین داشته و مجلس شورای اسلامی در همین راستا آمادگی توسعه هر چه بیشتر روابط خود با کنگره اسپانیا را دارد.
 
ابوترابی‌فرد با اشاره به پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب اسلامی در بخش بهداشت و درمان گفت: باوجود تحمیل جنگ 8 ساله و تحریم‌های ظالمانه ، ما شاهد پيشرفت در بخش پزشکی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هستیم.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار ضمن اشاره به تحولات منطقه و فعالیت‌ گروه‌های تروریستی به نام اسلام گفت: اسلام دین مهرورزی، اخلاق و نوع دوستی است و گروه‌های تروریستی که در منطقه به نام اسلام در حال فعالیت هستند هیچ ارتباطی با این دین مبین ندارند.
 
وی افزود: برخی از کشورها در پی استفاده ابزاری از تروریسم به ایجاد و تقویت گروه های تروریستی در منطقه پرداختند و این اشتباه اکنون تروریسم را تبدیل به تهدید بزرگی برای منطقه و جهان کرده است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjite8huqeytz.fsfu.html
مرجع : خانه ملت
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی