تاریخ انتشار۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 193054

صدها شهید و زخمی در ادامه حملات عربستان به یمن

رژیم متجاوز آل سعود شصت و سومین روز از تجاوز خود به یمن را با حمله به مناطق مختلف این کشور که شماری شهید و زخمی به جای گذاشت، سپری کرد.
صدها شهید و زخمی در ادامه حملات عربستان به یمن
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، جنگنده های متجاوز سعودی و آمریکا برای شصت و سومین روز متوالی به تجاوزهای خود به مناطق مختلف یمن ادامه دادند و غیرنظامیان اعم از زنان، کودکان و مردان بی دفاع را هدف قرار دادند.
در حمله هواپیماهای سعودی به منطقه المزرق در بخش بکیل المیر در استان حجه بیش از 40 نفر شهید و 100 نفر دیگر نیز زخمی شدند. مثلث عاهم و جبل ابو النار در حرض نیز هدف چند حمله هوایی قرار گرفت.
در الحدیده نیز علاوه بر حمله به دانشکده پزشکی که چهار شهید به جای گذاشت، پایگاه دفاع ساحلی در منطقه الجبانه نیز هدف پنج حمله هوایی قرار گرفت
. برخی از مناطق تعز از جمله ثعبات نیز هدف چندین حمله هوایی قرار گرفت.
در حمله جنگنده های عربستان سعودی به منطقه الجحملیه در تعز، 5 تن شهید و بیش از 20 تن زخمی شدند.جنگنده های سعودی مناطق الحصامه، الملاحیظ و تعشر را در استان صعده یمن بمباران کردند.همچنین درحمله جنگنده های سعودی به مسجد و بازاری پرازدحام در مفرق القبیطه در استان تعز تعدادی شهید و زخمی برجا گذاشت.وزارت بهداشت یمن هم شمار قربانیان حملات هوایی به صنعا را 45 شهید و 286 زخمی اعلام کرد.
 
https://taghribnews.com/vdcjitevxuqehyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی