تاریخ انتشار۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 274856
قبلان:

امام خامنه ای ضامن خط اسلامی معتدل است

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از رهبر معظم انقلاب به عنوان ضامن خط اسلامی معتدل یاد کرد.
امام خامنه ای ضامن خط اسلامی معتدل است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ عبدالامیر قبلان، رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی، آزادی موصل از لوث داعش را به دولت و ملت و بسیج مردمی و نیروهای امنیتی عراق تبریک گفت و افزود: عراق پیروزی تاریخی را بر گروه های تروریستی محقق کرد که کشورهای بزرگ از تحقق آن عاجز بودند.
 
وی تصریح کرد: به شهدا و مجاهدانی که این پیروزی را رقم زدند، درود می فرستیم و از ملت عراق و همه گروه های سیاسی و حزبی و طایفه ای می خواهیم این پیروزی را با وحدت و همکاری در راه محافظت از وحدت ملی حفظ کرده و از اختلاف به شدت خودداری ورزند.
 
این عالم لبنانی اظهار داشت: این پیروزی را به حضرت آیت الله سیستانی که ضامن وحدت ملت عراق و تحکیم همزیستی مشترک میان قشرهای مختلف ملت به شمار می آید، تبریک عرض می کنم. مرجعیت تقلید نشان داد پناهگاه قشرهای مختلف با وابستگی سیاسی و مذهبی مختلف است.
 
وی همچنین در دیدار جمعی از روحانیان شیعه و سنی خراسان شمالی گفت: جمهوری اسلامی ایران اوج وحدت اسلامی را به نمایش گذاشته و با قدرت به این راه ادامه می دهد. ایران کشتی نجات امت اسلامی در برابر طوفان های تهدید به شمار می آید.
 
قبلان تأکید کرد که مسلمانان باید به گفت وگو و مشاوره جهت محافظت از امت بر اساس همکاری پایبند باشند.
 
وی ادامه داد: وحدت و همبستگی ایرانیان بهترین پاسخ به دشمنانی است که این کشور را در تیررس قرار داده اند. مسلمانان باید در کنار ایران به مقابله با دشمنان بپردازند. امام خامنه ای ضامن خط اسلامی معتدل و  ایران نیز ضامن وحدت اسلامی در برابر تندروی و تکفیر است.
https://taghribnews.com/vdcjixe8muqeaoz.fsfu.html
مرجع : رسا نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی