تاریخ انتشار۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : 230458
شیخ نعیم قاسم در اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت:

مقاومت، امید آینده ملت هاست

تنا-اختصاصی
معاون دبیر کل حزب الله لبنان نعیم قاسم گفت: تروریست های تکفیری زائیده آمریکا و اسرائیل برای مقابله با اسلام هستند که تلاش می کنند بر منطقه سیطره یابد در حالی که مقاومت، امید آینده ملت هاست .
مقاومت، امید آینده ملت هاست
 به گزارش خبرنگار تقریب از بیروت،" شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز پنج شنبه طی سخنانی در اجلاس اتحادیه جهانی علمای مقاومت که در بیروت برگزار شد، با تأکید بر اینکه رژیم عربستان سعودی، تیم کمپ دیوید و گروه های تکفیری سه ضلع طرح خصمانه ضد ملت های منطقه هستند، اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی رهبری این طرح را به عهده دارند.
 
وی افزود: استکبار جهانی به رهبری آمریکا، بارها کشورهای مختلف از جمله افغانستان و عراق را اشغال کرده است که اهداف مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارد.
 
معاون دبیر ککل حزب الله لبنان راه حل "تشکیل دو کشور مستقل اسرائیل و فلسطین" را رد کرد و گفت: این به معنای غصب فلسطین به نفع اسرائیل است.
 
شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: امام خمینی (ره) طرح مشروعیت بخشیدن به اسرائیل را ناکام گذاشت و آشکارا خواستار محو اسرائیل شد و مسئولیت مبارزه با اسرائیل را بر عهده حزب الله نهاد و از آن زمان، تحولات منطقه تغییر کرد و هرچند ما امکانات اندکی داریم اما نشان دادیم که می توانیم در برابر اسرائیل بایستیم و سرزمین های اشغالی را آزاد کنیم و تا زمانی که مقاومت باشد، اسرائیل جایگاهی ندارد.
 
معاون دبیر کل حزب الله لبنان هدف از همه شرارت ها در منطقه از جمله حمله آمریکا به عراق و نابودی سوریه را برای تأمین امنیت اسرائیل و تضمین ادامه حیات آن دانست و گفت: تروریست های تکفیری زائیده آمریکا و اسرائیل برای مقابله با اسلام هستند که تلاش می کنند بر منطقه سیطره یابد در حالی که مقاومت، امید آینده ملت هاست .
 
وی در ادامه مقاومت را بخشی از نتایج بعثت پیامبر اسلام (ص) دانست و گفت، اسرائیل تلاش می کند خود را قدرت منطقه معرفی کند و اعلام الحاق جولان به اسرائیل، مهر تأییدی بر توسعه طلبی مقامات صهیونیست است.
 
معاون دبیر کل حزب الله لبنان این اقدام را نشانه نفاق غرب دانست و گفت: در ظاهر با آن مخالف اما در عمل، با اسرائیل همصدا هستند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjiye8ouqetxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی