تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 272669
لاریجانی در مراسم روز قدس:

در حافظه تاریخ ماجرایی شوم تر از ایجاد رژیم صهیونیستی نداریم/ ملت ایران بار دیگر در روز قدس به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حافظه تاریخ ماجرایی شوم تر از ایجاد رژیم صهیونیستی نداریم که در ایجاد و شکل دهی آن جنایاتی را انجام دادند و یک ملت را آواره نمودند که در تاریخ نظیر ندارد.
در حافظه تاریخ ماجرایی شوم تر از ایجاد رژیم صهیونیستی نداریم/ ملت ایران بار دیگر در روز قدس به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علی لاریجانی در مراسم روز جهانی قدس در دانشگاه تهران گفت: شما بار دیگر در روز قدس به ندای امام (ره) لبیک گفته و صحنه با شکوه غیرت دینی را به رخ جهانیان کشیدید.
 
وی افزود: در حافظه تاریخ ماجرایی شوم تر از ایجاد رژیم صهیونیستی نداریم که در ایجاد و شکل دهی آن جنایاتی را انجام دادند و یک ملت را آواره نمودند که در تاریخ نظیر ندارد، تاسیس این رژیم نقطه آغاز ماجراجویی در منطقه شده است و کل کشورهای اسلامی را درگیر کرده است.
 
لاریجانی گفت: قدس قبله نخست مسلمانان است، پس از تحول قبله مسلمانان از بیت‌المقدس به سمت مکه، باز قدس برای مسلمانان محترم ماند، معراج پیامبر (ص) در قدس بوده و از بیت المقدس عروج انجام شد، سرزمین قدس خاستگاه پیامبران بوده، پیامبران بسیاری در آنجا زیست کرده و مدفون هستند.
 
وی ادامه داد: وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت داعش را ما به وجود آوردیم، اینها در افغانستان جنایت‌های بسیاری کردند و امروز از جبهه النصره حمایت می‌کنند چون فرزند صهیونیست‌هاست.
 
 لاریجانی گفت: ملت ایران بار دیگر در روز قدس به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و صحنه ای باشکوه از غیرت دینی مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی و صهیونیسم به رخ جهانیان کشیدید.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حافظه قرن اخیر پدیده ای شوم تر از ماجرای تاسیس رژیم صهیونیستی نداشته ایم. هم ایجاد آن براساس یک نقشه شیطانی بود، هم در جریان شکل گیری آن جنایاتی نظیر جنایات دیریاسین، کشتار غزه، کشتار کفر قاسم، کشتار صبرا و شکیلا، کشتار حرم ابراهیمی، کشتار قانا را مرتکب شدند، و در این مسیر این جنایات و آواره کردن یک ملت از سرزمین خود در تاریخ نظیر ندارد.
 
وی افزود: تاسیس رژیم صهیونیستی نقطه آغاز ماجراجویی های گسترده در خاورمیانه شده است. امروز دست رژیم صهیونیستی در حمایت از تروریست ها علنی شده است آنها کل کشورهای اسلامی را درگیر کرده اند لذا ملت های مسلمان با پدیده ای تبهکار مواجه هستند.
 
وی با اشاره به اینکه دفع ظلم به یک ملت، مسئولیت‌پذیری مسلمانان نزد خدا را نشان می دهد، ادامه داد: تمام تلاش غرب در چند دهه اخیر این بوده که مسلمانان نسبت به مسئله فلسطین دچار خواب‌آلودگی شده و برای این کار در چارچوب طرح‌های سازش عمل کردند؛ بخصوص بعد از چند جنگ ناموفق به دنبال فراموشی مسئله سرزمین وحی و ظلم به مردم  فلسطین بودند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امام (ره) با بیانات مکرر خود به دنبال آن بودند که افشاگری کرده تا ملل مسلمان بیدار شوند و دچار غفلت از مسئولیت خود نباشند. رهبری نیز در تأکیدات خود نسبت به مسئله فلسطین به دنبال شناخت مسئولیت مسلمانان نسبت به مسئله قدس هستند.
 

 
https://taghribnews.com/vdcjm8e8huqeamz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی