تاریخ انتشار۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۵
کد مطلب : 277268
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:

​گروه های تروریستی تکفیری زمین گیر شده اند

تنا - استان آذربایجان غربی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: گروه های تروریستی تکفیری با تدابیر رهبر معظم انقلاب و جهاد رزمندگان و مدافعان حرم در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران زمین گیر شده اند.
​گروه های تروریستی تکفیری زمین گیر شده اند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز گذشته در همایش مدافعان حرم، مدافعین عزت و امنیت که با هدف تجلیل از مدافعان و شهدای حرم حضرت زینب (س) برگزار شد، اظهار داشت: مدافعان حرم از حریم اسلام و اهل بیت(ع) دفاع می کنند.

وی با تاکید به اینکه دفاع از حرم اهل بیت (ع) جایگاه ارزشمندی در نزد خداوند دارد، افزود: مبارزه برای تأمین امنیت کشور در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور و همچنین دفاع از مظلوم، دستور صریح قرآن کریم است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه دفاع از حرم اهل بیت (ع) یک ارزش متعالی است و کسانی که در این راه قدم بر می دارند توفیق بلندی داشته اند، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام و مدافعان حرم جان، مال، زندگی و آسایش خود را فدا کرده اند تا از حریم اهل بیت (ع) و مردم مظلوم سوریه دفاع کنند و ما نیز باید از آنها و خانواده رزمندگان حمایت کنیم.

دبیر ستاد پشتیبانی مدافعان حرم حضرت زینب(س) در آذربایجان غربی هم گفت: نخستین شخص مدافع حرم در صدر اسلام حضرت امیر مومنان(ع) است که به دفاع از پیامبر و دین اسلام می پرداخت و امروز مدافعان حریم اهل بیت (ع) ادامه دهنده راه ائمه اطهار هستند.

حجت الاسلام جواد حسینخانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از معجزات قرن و در ادامه بعثت پیامبر (ص) است که دستاوردهای داخلی، منطقه ای و فرامنطقه ای دارد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که  دشمنی استکبار و به ویژه آمریکایی‌‌ها ادامه دارد کشور ما به ایثار‌‌، فداکاری‌، هوشیاری و‌ بصیرت ملت نیازمند است، یادآور شد: با وجود تمام دشمنی ها و توطئه ها، ایران اسلامی امن ترین و با ثبات ترین کشور در منطقه است.

ستاد پشتیبانی مدافعان حرم از سال 94 در استان آذربایجان غربی تشکیل شده است و در سه بخش دولتی، خصوصی و مردمی در راستای جلب حمایت برای مدافعان حرم فعالیت دارد.
https://taghribnews.com/vdcjmae8ouqea8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی