تاریخ انتشار۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 259565

دفتر آیت الله سیستانی 2500 سبد غذایی میان آوارگان توزیع کرد/عمار حکیم از آمادگی عراق برای ارتباط با جهان

جمعی از مبلغان دفتر حضرت آیت الله سیستانی 2500 سبد غذایی میان آوارگان استان موصل توزیع کردند.
دفتر آیت الله سیستانی 2500 سبد غذایی میان آوارگان توزیع کرد/عمار حکیم از آمادگی عراق برای ارتباط با جهان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  تعدادی از طلاب و مبلغان در قالب کاروانی از سوی دفتر حضرت آیت الله سیستانی در نجف اشرف برای یاری رسانی به آوارگان به مناطق مختلف استان الانبار اعزام شدند؛ نمایندگان دفتر حضرت آیت الله سیستانی 2500 سبد غذایی و 4 هزار پتو میان آوارگان استان الانبار توزیع کردند.
آوارگان جنگ ضمن استقبال از این کاروان خاطرنشان کردند که حضرت آیت الله سیستانی ما را فراموش نکرده‎ است.

خبر دیگر اینکه، روز گذشته "کریستوفر لانگمن" سفیر استرالیا در عراق با حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق دیدار کرد؛ سید حکیم در این دیدار بر ضرورت آزادسازی کامل موصل از دست تروریست های داعش تأکید کرد و گفت: ما از تجربه ملت های دیگر برای بیرون بردن عراق از بحران های کنونی استفاده می کنیم.
وی ادامه داد: عراق جدید عراقی است که آماده ارتباط با جهان است و مایل است بهترین روابط را با کشورهای منطقه و جهان داشته باشد.

رئیس ائتلاف ملی عراق در این دیدار همچنین به بررسی اوضاع امنیتی و سیاسی عراق و منطقه با سفیر استرالیا پرداخت و در سخنان خود اشاره کرد که معرکه موصل به زودی تمام خواهد شد و شاهد آزادی این شهر از دست تروریست ها خواهیم بود، اما جهان باید بداند که عراق به نیابت از سوی تمام جهان با تروریست ها می جنگد و شهرهای جهان هرچقدر هم که دور باشند امنیت خود را مدیون عراق هستند.

سفیر استرالیا نیز در این دیدار از پیروزی های عراق در مقابل تروریست ها و موفقیت آنها در آزادسازی بخش زیادی از موصل تقدیر کرد و گفت: کشور من آماده همکاری و کمک به عراق در رویارویی با تروریست ها و سازندگی در شهرها و برطرف کردن آثار داعش از عراق است.
 
https://taghribnews.com/vdcjmhe8iuqeiiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی