تاریخ انتشار۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۴
کد مطلب : 285368

رزمایش محرم نشان دهنده وحدت مردمی است/ طرح تجزیه عراق دنباله روی از سیاست های صهیونیستی است

تنا - استان آذربایجان غربی
به مناسبت هفته دفاع مقدس رزمایش امنیتی محرم در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور با حضور فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف نمایش اقتدار نظامی نیروهای سپاه در دو منطقه آذربایجان غربی و کردستان آغاز شده است.
رزمایش محرم نشان دهنده وحدت مردمی است/ طرح تجزیه عراق دنباله روی از سیاست های صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، این رزمایش به همت قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و با رمز مقدس «یا حسین(ع)» در ارتفاعات اشنویه در حال برگزاری است.

استاندار آذربایجان غربی عصر دیروز در جمع خبرنگاران گفت: پیام رزمایش امنیتی محرم، پیام اقتدار، صلابت، توانمندی نیروهای مسلح و وجود امنیت پایدار مردمی در مرزهای جمهوری اسلامی است.

قربانعلی سعادت اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به توانایی لازم رسیده و دشمن باید این پیام را درک کند که در مقابل اقتدار، انسجام و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی کاری از پیش نبرده و نخواهد برد.

وی افزود: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کرده اند در مقابل توطئه ها و تهدیدات دشمن، هیچگاه تسلیم نمی شوند.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: اگر امروز دشمن و عوامل استکباری در منطقه به دنبال توطئه های جدید هستند باید بدانند که سرنوشت اقداماتشان جز ناکامی و شکست چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت.

وی با اشاره به مسئله همه پرسی اقلیم کردستان هم گفت: تغییر جغرافیایی و طرح تجزیه عراق دنباله روی از سیاست های صهیونیستی است.

سعادت تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران طرح تجزیه عراق را به هیچ عنوان قبول ندارد.

رزمایش محرم تجلی امنیت پایدار است

فرمانده سپاه شهداء هم گفت: رزمایش محرم تجلی امنیت پایدار و نشان دهنده وحدت مردمی است چراکه حضور سران عشایر را به صورتی پرشور در این رزمایش شاهد هستیم. 

سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم تصریح کرد: رزمایش محرم دستاوردی عظیم برای نیروهای مسلح مستقر در مرزهای آذربایجان غربی به شمار می رود و علاوه بر اینکه مانور عملیاتی و رزمی بوده، یک اقدام مردمیاری، محرومیت زدایی و خدمت رسانی نیز به حساب می آید.

فرمانده قرارگاه عملیات روانی رزمایش محرم، تصریح کرد: عشایر در برقراری امینت منطقه نقشی بی بدیل داشته و امروز شاهد وحدت و هماهنگی تک تک آن ها هستیم.

سردار خرم، اظهار داشت: امروز در سایه حضور عشایر در مرزها شاهد امنیت پایدار در منطقه هستیم.
 
https://taghribnews.com/vdcjmie8ouqeotz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی