تاریخ انتشار۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۹
کد مطلب : 256162
امام جمعه نجف اشرف:

تروریسم به هیچ دینی اعتقاد ندارد/ داعش رنگ آرامش را در عراق نخواهد دید

امام جمعه نجف اشرف تاکید کرد: داعش چهره آرامش را در عراق نخواهد دید و به زودی این کشور را از لوث تروریسم به طور کامل پاکسازی می‎کنیم.
تروریسم به هیچ دینی اعتقاد ندارد/ داعش رنگ آرامش را در عراق نخواهد دید
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینه فاطمه الکبری برگزار شد، حمله‎های تروریستی به بغداد و ترکیه را محکوم کرد و ادامه داد: حمله‎های تروریستی نشان دهنده آن است که تروریسم به هیچ دینی اعتقاد ندارد و در همه مناطق و کشورها به اقدامات تروریستی دست می‎زند.
 
وی خواستار خروج نیروهای نظامی ترکیه از عراق شد و گفت: حمله‎های مختلف تروریستی به ترکیه باید درس عبرتی برای این حکومت باشد تا از حمایت و پشتیبانی از تروریسم دست بردارد.
 
امام جمعه نجف از آزادی بیش از 70درصد از اراضی اشغالی استان موصل خبر داد و گفت: رزمندگانی عراقی بزرگ‎ترین کلیسا در خاورمیانه که در استان موصل قرار داشت را از چنگال داعش آزاد و خسارت‎های زیادی به دشمن وارد کرده اند.
 
وی مجاهدان عراقی را قدرتمند توصیف کرد و بیان داشت: داعش چهره آرامش را در عراق نخواهد دید و به زودی این کشور را از لوث تروریسم به طور کامل پاکسازی می‎کنیم.
 
امام جمعه نجف اشرف افزود: نقشه تروریست‎ها در یورش به سامرا به علت توانایی و قدرت مجاهدان عراقی ناکام ماند.
 
وی از مردم منطقه القادسیه، المشخاب و بازار شعلان در استان نجف اشرف به دلیل همکاری با نیروهای امنیتی قدردانی کرد و اظهار داشت: انفجار القادسیه در تاریخ باقی خواهد ماند و نیروهای امنیتی باید برای نشان دادن شجاعت عشائر عراقی، ماشین منفجر شده تروریست‎ها را به همان حالت خود باقی بگذارند.
 
امام جمعه نجف اشرف همچنین حمله تروریستی به شیخ الصمیدعی مفتی اهل تسنن عراق را محکوم کرد و خاطرنشان ساخت: سفر شیخ صمیدعی به ایران موجب شده است که برخی رسانه‎های معاند وی را مفتی ایرانی نامگذاری کنند. عوامل این حمله تروریستی باید هرچه سریعتر شناسایی شود.
 
وی تاکید کرد که تروریسم هیچ فرقی میان سنی و شیعه نمی‎گذارد و هرکس که اختلاف افکنی را محکوم و بر وحدت تاکید می‎کند دشمن می‎داند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjmme88uqeivz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی