تاریخ انتشار۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 216067
شیخ عبدالأمیر قبلان:

اسرائیل، منبع شر در منطقه است/ صهیونیستها در شکل گیری گروههای تروریستی و تخریب وجهه اسلام نقش اساسی دارند

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، ضمن تبریک میلاد رسول اکرم(ص) و حضرت عیسی مسیح(ع) خواهان همبستگی اعراب، مسلمانان، مسیحیان و لبنانی ها برای پایان دادن به خشونت، تندروی و تروریسم شد.
اسرائیل، منبع شر در منطقه است/ صهیونیستها در شکل گیری گروههای تروریستی و تخریب وجهه اسلام نقش اساسی دارند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)؛ " شیخ عبدالامیرقبلان" در پیامی با تبریک سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و حضرت عیسی مسیح (ع) به مسلمانان و مسیحیان جهان، گفت: رسالت پیامبران الهی برای بشریت، تقدیم ارزش های آسمانی به ویژه محبت، رحمت، صلح و تکریم انسان است.

وی با اشاره به اینکه برای دستیابی به امنیت و ثبات در لبنان، توافق سیاسی نیاز است، از مردم این کشور خواست تا با تمسک به آموزه های دینی و همکاری و همبستگی بیشتر، برای مقابله با بحران های این کشور تلاش کنند.

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، اسرائیل را منبع شر در منطقه برشمرد و تصریح کرد: صهیونیست ها، فساد، نژادپرستی، اشغالگری، اهانت به مقدسات و کشتار را در منطقه رواج داده اند.

وی با اشاره به نقش اساسی صهیونیستها در شکل گیری گروههای تروریستی و تخریب وجهه اسلام، ادامه داد: از مسیحیان و مسلمانان میخواهیم تا علاوه بر مقابله با دشمن صهیونیستی، با برقراری روابطی مستحکم و منسجم، صلح، امنیت و آرامش را به منطقه بازگردانند.

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با ذکر جنایتهای رژیم صهیونیستی در توهین به مقدسات دینی مسلمانان و مسیحیان در فلسطین و ترور "سمیر القنطار" نماد مقاومت لبنان، از مؤسسات بین المللی از جمله سازمان ملل متحد خواست تا جلوی جنایاتهای این رژیم اشغالگر را بگیرند.

وی همچنین خواهان همبستگی اعراب، مسلمانان، مسیحیان و لبنانی ها برای پایان دادن به خشونت، تندروی و تروریسم شد و تاکید کرد: به دور از وابستگی های دینی، طایفه ای و منطقه ای باید برای حفظ کرامت انسان ها و امنیت و ثبات و صلح در کشورها برمبنای عدالت و انصاف تلاش کنیم.
 
https://taghribnews.com/vdcjmme8auqevyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی