تاریخ انتشار۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 266765

نخستین هتل مالزی موفق به دریافت گواهینامه حلال شد

هتل پرنادا در کوالالامپور نخستین هتل مالزی است که گواهینامه حلال دریافت می‌کند.
نخستین هتل مالزی موفق به دریافت گواهینامه حلال شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، هتل پرنادا در کوالالامپور، پایتخت مالزی، نخستین هتل این کشور است که موفق به دریافت گواهینامه حلال شده است.

این هتل که در نزدیکی برج‌های دوقلوی پتروناس در قلب کوالالامپور، یکی از بلندترین آسمان‌خراش‌های جهان قرار گرفته، با دریافت گواهینامه حلال، از این پس از هر دو جنبه خدمات و محصولات به شریعت اسلامی پایبند خواهد بود.

این هتل کوالالامپور، غذاها را مطابق با قوانین اسلامی تهیه کرده و غذاهای غیراسلامی تنها برای میهمانان غیرمسلمان ارائه خواهند شد؛ به علاوه اتاق‌هایی که مورد استفاده میهمانان غیرمسلمان قرار گرفته‌اند، به طور ویژه مورد نظافت قرار گرفته و سالن ژیمناستیک این هتل نیز در زمان‌های معینی در اختیار مشتریان مسلمان هتل قرار خواهد گرفت.

این هتل همچنین یک استاد دانشگاه آشنا با قوانین شریعت اسلامی را استخدام کرده است تا بر اجرای اصول اسلامی در بخش‌های مختلف و کار کارمندان و خدمه هتل در این زمینه نظارت داشته باشد؛ گفته می‌شود صدور گواهینامه حلال نیاز به نظارت دقیق بر رستوران ها و آشپزخانه‌های هتل دارد.

"سراج الدین سوهامی" مدیر سازمان گواهینامه حلال در مالزی گفت: تعداد درخواست‌ها برای صدور گواهینامه حلال از سال 2012 تا کنون، هر ساله 25-30% افزایش داشته است.

سراج الدین گفت: گواهی حلال تمامی مراحل تولید محصولات حلال از جمله مواد اولیه، فرایند تولید، بسته بندی و ذخیره مواد را نیز شامل می‌شود.

وی افزود: به دست آوردن گواهی حلال، امروز به یک ابزار بازاریابی ارزشمند در تجارت مالزی تبدیل شده است و می‌تواند در جذب مسافران مسلمان از دیگر کشورها مؤثر باشد.


 
https://taghribnews.com/vdcjmme8iuqemaz.fsfu.html
مرجع : حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی