تاریخ انتشار۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 171869
مفتی سوریه:

كلمه مقاومت از هرچیز دیگری نیرومندتر است

مفتی سوریه با تاكید بر ادامه راه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و جریانهای تكفیری، كلمه مقاومت را از هر چیز دیگری نیرومندتر توصیف كرد.
كلمه مقاومت از هرچیز دیگری نیرومندتر است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ احمد بدر الدین حسون در سخنانی در اولین نشست کنفرانس "تأسیسی اتحادیه علمای مقاومت" كه از صبح امروز سه‌شنبه در سالن الساحه بیروت در حال برگزاری است، اظهار داشت: این نشست به همت مجمع تقریب و سالها تلاش علمای اسلامی و بر اساس شعار"لا اكراه فی الدین" برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ما همه را به دفاع از مقاومت دعوت می‌کنیم، بیان داشت: حمایت و دفاع از قدس شریف، بغداد، دمشق، طرابلس و قاهره و تونس و از سوی دیگر مقابله با فتنه های مذهبی تنها با مقاومت امكان پذیر خواهد بود.

مفتی سوریه با بیان این كه تنها راه موفقیت و پیروزی، مقاومت و مقابله با چالشها و بحرانهاست، خاطرنشان كرد: کلمه مقاومت از سلاحی که طرف مقابل حمل می‌کند، قوی‌تر است.

وی همچنین با تقدیراز ایستادگی مقاومت اسلامی در دفاع از یکپارچگی سوریه در رویارویی با تروریسم تاکید کرد: تا زمانی قدس شریف در قلب جمهوری اسلامی ایران و در قلب دمشق حضور دارد، یهودی سازی آن امکان پذیر نخواهد بود.
https://taghribnews.com/vdcjmvevhuqeaoz.fsfu.html
مرجع : وكالة انباء آسیا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی