>> ارسال کمک‌های بشردوستانه شیلی به مردم غزه | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 164164

ارسال کمک‌های بشردوستانه شیلی به مردم غزه

دولت شیلی به منظور بهبود یافتن وضعیت مردم غزه که مورد حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند،کمک‌های بشر دوستانه خود را ارسال می‌کند.
ارسال کمک‌های بشردوستانه شیلی به مردم غزه
شیلی ۱۵۰ هزار دلار و مقداری دارو را برای کمک به قربانیان نوار غزه که عمدتا بسیاری از کودکان و زنان بوده‌اند، ارسال می‌کند.

خبرگزاری «لا ترسرا» در این خصوص نوشت: وزارت خارجه شیلی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت این کشور اقدامات خشونت‌آمیز اسرائیل نسبت به مردم غزه را که باعث کشته شدن غیر‌نظامیان شده است را به شدت محکوم کرده و نگرانی خود را نسبت به وضعیت انسانی اسف‌بار مردم فلسطین که مورد تهاجمات نظامی رژیم تل آویو قرار گرفته‌اند ابراز کرده است.

طبق این بیانیه این کمک‌رسانی به آوارگان فلسطینی به آژانس سازمان ملل متحد و سازمان‌های تحت نظارت آن ارسال خواهد شد و همچنین داروها نیز به انجمن همبستگی بین‌المللی (اونادیکوم) و سازمان‌های غیر دولتی (ONG) به منظور حمایت از مردم فلسطین تحویل داده خواهد شد.

این بیانیه همچنین اعلام کرد که دولت شیلی در سال ۲۰۱۱ فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت شناخت و با حمایت و کمک خود از این کشور تعهد خود به دفاع از حقوق بشریت و قربانیان بی‌گناه جنگ‌ها را تایید می‌کند.
https://taghribnews.com/vdcjmxevxuqemvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی