>> انتفاضه تا آزادي همه اراضي اشغالي ادامه خواهد يافت | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 217787
هنيه:

انتفاضه تا آزادي همه اراضي اشغالي ادامه خواهد يافت

معاون دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين حماس با هشدار درباره منحرف کردن علل شکل گيري انتفاضه و ترديد آفريني درخصوص اين مسئله تاکيد کرد انتفاضه فلسطيني ها ( قدس ) تا آزادي همه اراضي اشغالي فلسطين ادامه خواهد داشت.
انتفاضه تا آزادي همه اراضي اشغالي ادامه خواهد يافت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اسماعيل هنيه در خطبه هاي نمازجمعه غزه ، برخي اظهار نظرها را مبني بر اينکه انتفاضه ملت فلسطين ، انتفاضه جوانان سرخورده و نااميد است ، به شدت رد کرد.

وي با انتقاد از اینکه برخي مي گويند علل طوفان انتفاضه جوانان فلسطيني، ياس و سرخوردگي آنان است و جوان ناامید فلسطيني چاقو به دست مي گيرد و به اين سرباز يا آن سرباز (صهيونيست) حمله مي کند افزود: آنها طوري صحبت مي کنند که گويي طوفان و انتفاضه ملت فلسطين ،انتفاضه نااميدان ، سرخوردگان و انتحار کنندگاني است که مي خواهند از اين دنيا مهاجرت کنند.
 
هنيه با هشدار درباره چنين ترديد آفريني هايي گفت: اين به معناي مسخره کردن معناي مقاومت و جهاد و انتفاضه است. چيزي که جوانان کرانه غربي را به تحرک در آورده روح مقاومت، جهاد و انقلاب است.
 
 هنيه تاکيد کرد :« عامل دوم آغاز انتفاضه جديد فلسطيني مسئله شهر قدس اشغالي و تعرض مداوم صهيونيست ها به مسجد الاقصي و اهانت به اين مکان مقدس است چون به اعتقاد من قدس اشغالي رگ حياتي فلسطيني ها است و انتفاضه تا آزادي اين شهر ادامه مي يابد  » .
 
 نائب رئيس دفتر سياسي جنبش حماس گفت  انگيزه سوم فلسطيني ها از آغاز انتفاضه قدس همان مفاد توافقنامه هاي اسلو  است .
https://taghribnews.com/vdcjoae8auqevaz.fsfu.html
مرجع : خبرگزاری صداوسیما
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی