تاریخ انتشار۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 165785

قدردانی علمای اهل سنت از اقدام وزارت اطلاعات در تعطیلی دفاتر شبکه های تفرقه افکن

ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس در بیانیه ای از اقدام وزارت اطلاعات در تعطیلی دفاتر شبکه های تفرقه افکن ماهواره ای قدردانی کردند.
قدردانی علمای اهل سنت از اقدام وزارت اطلاعات در تعطیلی دفاتر شبکه های تفرقه افکن
در این بیانیه آمده است: ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس به نیابت از دیگر ائمه جماعات و علما و روحانیون و نیز قاطبه مردم ترکمن اهل سنت این شهرستان از اقدام قانونی و وحدت آفرین وزارت اطلاعات حمایت قاطع می کنند.

ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس در بیانیه خود هرگونه تفرقه افکنی و ایجاد نفاق بین مذاهب اسلامی به ویژه شیعه و سنی، اهانت به اصحاب رسول الله، مقدسات و بزرگان مذاهب اسلامی را تحت هر نام و عنوانی به شدت تقبیح کردند.

نویسندگان بیانیه ابراز امیدواری کردند، دیدگاه ها و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت مخلصانه وزارت اطلاعات که بدون شک در راستای منافع اسلامی و ملی تعبیر می شود، الگویی عملی برای آحاد مردم شیعه و سنی ایران و جهان قرار گیرد.

وزارت اطلاعات هفته گذشته در بیانیه ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات اطلاعاتی، دفاتر تعدادی از شبکه های ماهواره ای را که بطور مخفیانه و غیرقانونی در چهار استان قم، اصفهان، تهران و خراسان رضوی فعالیت می کردند، شناسایی و با حکم قضایی این دفاتر را تعطیل و عوامل آن را بازداشت کردند.

بر اساس اعلام وزارت اطلاعات، این شبکه ها در راستای اهداف برخی سرویس های اطلاعاتی بیگانه و تامین اهداف استکبار جهانی و مخدوش کردن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می کردند.

اختلاف افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی از طریق توهین و افترا به مقدسات آنها، اهانت به علمای جهان اسلام، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت، تبلیغ و ترویج سبک های غلط، خرافی و خشن عزاداری محور و رویکرد اصلی برنامه های تولیدی این دفاتر بوده است.
https://taghribnews.com/vdcjoieviuqemaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی