تاریخ انتشار۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 196385

بمباران کاخ ریاست جمهوری یمن در تعز/ واکنش کمیته های مردمی به تجاوزات عربستان

کاخ ریاست جمهوری یمن در شهر تعز و مناطق مجاور آن، چهاربار هدف بمبهای آل سعود قرارگرفت. ارتش یمن نیز در واکنش به این تجاوزات، مواضع نظامی عربستان در نجران و جیزان را موشک‌باران کرد.
بمباران کاخ ریاست جمهوری یمن در تعز/ واکنش کمیته های مردمی به تجاوزات عربستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از المنار، عربستان سعودی در ادامه تجاوزات خود به یمن، کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر تعز را بمباران کرد.
 منابع یمنی خبر دادند که مناطق اطراف کاخ ریاست جمهوری نیز هدف ۴ حمله هوایی جنگنده‌های عربستان قرار گرفت.
 
جنگنده های آل سعود در ادامه تجاوز به خاك یمن، روز شنبه هم مناطق مختلفی را در 6 استان این كشور ازجمله پادگان لشكر  15 شهر زنجبار، مركز استان ابین، شهر الواهی در استان عدن، اردوگاه لبوزه در استان لحج، مناطق مختلفی در استان های مارب، حجه و صعده را بمباران كردند. این جنگنده ها همچنین به منطقه الکمب و مناطق شرقی شهر تعز در یمن حمله کردند.
 
ازسوی دیگر، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله در واکنش به استمرار تجاوزات عربستان، ده‌ها موشک به مواضع نظامی عربستان در نجران و جیزان شلیک کردند.
 
یگان دیده‌بانی ارتش یمن اعلام کرد که درحمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی به پایگاه نظامی "خباش" در نجران یک سرهنگ و سه سرباز عربستانی کشته شدند.
 
در همین ارتباط، شبکه المسیره گزارش داد که پس از حمله خمپاره ای به یک پایگاه نظامی در صحرای الحتیره در جیزان، سربازان سعودی از معرکه گریختند.
 
پایگاه خبری الیوم السابع نیز گزارش داد كه بر اثر انفجار بمب نزدیك یك مسجد در صنعا، پایتخت یمن، چهار نفر زخمی شدند. به گفته منابع  محلی، این حادثه بر اثر انفجار یك خودروی بمبگذاری شده در نزدیكی مسجد الوزیر در بازار "عنقاد" صنعا رخ داد. 
 
صنعا در دو هفته گذشته شاهد چند انفجار و حمله تروریستی به مساجد تحت كنترل انصارالله بوده كه به كشته و زخمی شدن ده ها تن انجامیده و گروه تروریستی داعش مسئولیت آنها را برعهده گرفته است.
 
بر اثر حملات 4 ماه اخیر آل سعود به یمن، تاكنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس و خانه های مردم یمن ویران و هزاران یمنی ازجمله صدها زن و كودك كشته یا مجروح شده اند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjomeviuqehtz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی